Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهر امروز در افتتاحیه طرح ارتقاء ۲۵ مگاوات ظرفیت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج که در سی و دومین هفته پویش هر هفته «الف - ب ایران» به صورت ویدئوکنفرانس، همزمان با استان‌های خراسان رضوی و سمنان و به ریاست وزیر نیرو برگزار شد خواستار ارتقاء قابلیت تولید برق نیروگاه سد آزاد از ۵۰۰ مگاوات به ۱۰۰۰ مگاوات به منظور تحقق صادرات مازاد تولید شد و اظهار داشت: امیدواریم قابلیت نیروگاه سد آزاد از ۵۰۰ به ۱۰۰۰ مگاوات برسد تا بتوانیم طبق تفاهم‌نامه‌ای که با استان سلیمانیه عراق منعقد کردیم، صادرات برق از کردستان به سلیمانیه برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات خوبی در خصوص سرمایه‌گذاری بویژه در حوزه‌های صنعت و کشاورزی در استان انجام شده، ارتقاء خطوط انتقال برق بخصوص خطوط ۶۳ کیلووات به منظور استفاده این سرمایه‌گذاری‌ها مورد نیاز است.

وی با تقدیر از پیگیری وزیر نیرو در رفع مشکل برق پروژه دهکانان، اظهار کرد: مسیر دهگلان ـ قروه و بیجار ـ قروه ۲ مسیر صنعتی استان محسوب می‌شود و علاوه بر این دو مسیر برای تامین برق و آب مورد نیاز زنجیره فولاد و بهره‌برداری سد قوچم، نیازمند مساعدت هستیم.

معاون اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: به منظور برق‌رسانی به هوارها از وزارتخانه انتظار حمایت داریم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان کشاورزی سرمایه گذاری صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر