Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@03:19:26 GMT

مدیرعامل بانک تجارت: پژوهش سرمایه‌ای ارزشمند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۲۸۳

مدیرعامل بانک تجارت: پژوهش سرمایه‌ای ارزشمند

مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت هفته پژوهش در پیامی با گرامیداشت این هفته ، تلاش دانشمندان و پژوهشگران ایران اسلامی در مسیر اعتلا و بالندگی کشور را مورد تقدیر قرار داد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در دنیای امروز ، دانایی یکی از محورها و شاخص های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانکه امیر مومنان حضرت علی (ع) می فرمایند: طالب علم در این دنیا عزتمند و در آخرت رستگار است.

پژوهش و نوآوری رکن اصلی و زمینه ساز دست یابی به پیشرفت و توسعه پایدار در هر جامعه ای است و پژوهشگران بی شک طلایه داران افزایش دانش بشری به شمار می روند. امروز که کشور عزیزمان ایران از هر سو آماج کینه توزی بدخواهان است نقش پژوهش در توسعه همه جانبه کشور بیش از هر زمان دیگری نمایان می شود.

هفته و روز پژوهش فرصتی مغتنم و ارزشمند برای ارج نهادن به مقام شامخ دانشمندان و پژوهشگران است. بزرگ مردان و زنانی که تمام لحظات عمر خود را صرف یافتن کرده و ثمره آن را بی دریغ به آیندگان هدیه می کنند.

این روز و مناسبت ارزشمند بر پژوهشگران ایران زمین فرخنده و خجسته باد.
رضا دولت‌آبادی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: توسعه پایدار بانک تجارت توسعه پایدار پول نیوز دانش نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران