Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@06:13:56 GMT

تغییر رفتار عجیب دروازه‌بان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۴۴۸

تغییر رفتار عجیب دروازه‌بان استقلال

رویداد۲۴ سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با شهرخودرو مشهد در حرکتی قابل توجه با دسته گل به سمت سید مهدی رحمتی، سرمربی کنونی تیم شهرخودرو رفت. اتفاقی که با توجه به حواشی گذشته و جدایی رحمتی از استقلال در نوع خود عجیب بود.

حسینی فصل گذشته بدون رقیب در همه بازی‌های استقلال درون دروازه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از آغاز فصل از مسئولان استقلال خواسته بود یا او بماند یا رحمتی، چراکه حضور همزمان آنها باعث ایجاد مشکلات در استقلال خواهد شد.

رحمتی از استقلال به شهرخودرو رفت تا حسینی بدون رقیب درون دروازه تیمش بایستد اما همین مسئله انگیزه‌های حسینی را کم کرد تا او فصل بدی را سپری کند و مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد. پست گذاشتن‌ها در واکنش به هواداران هم کافی بود تا حسینی بیش از گذشته وارد حاشیه شود.

بیشتر بخوانید: مظاهری گلر اول استقلال است یا حسینی؟

حسینی در دربی نیمه‌ نهایی جام حذفی پنالتی اول پرسپولیس را گرفت تا با صعود استقلال به فینال باری از دوش او برداشته شود. دروازه‌بان جوان استقلال اما در فینال روی یکی از گل‌ها مقصر بود تا بار دیگر انتقاد‌ها به سمت او برود. پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و درگیری او با کاوه ستوده پزشک استقلال، بار دیگر او را در صدر حواشی قرار داد.

امسال حسینی دو بازی اول درون دروازه ایستاد اما رشید مظاهری جای او را گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید که حسینی به نیمکت نشینی واکنش نشان دهد، او این روز‌ها رفتار متفاوتی بروز می‌دهد و سکوت کرده که حتی باعث تعجب بازیکنان کادرفنی و هواداران شده است.  حسینی پس از درگیری لفظی با مظاهری در تمرین، در گفت‌وگویی خودش را فرزند استقلال خطاب و از هواداران به نوعی دلجویی کرد.

در ادامه، حسینی در یکی از جلسات تمرینی اعلام کرد همه باید پشت محمود فکری و حتی مظاهری باشند و به عنوان کاپیتان استقلال درخواست کرد که هواداران به تیم آرامش بدهند. با این حال، مهم‌ترین تغییر رفتار حسینی به بازی با شهرخودرو مشهد بازمی‌گردد او قبل از بازی با دسته گل به سمت رحمتی رفت و همدیگر را در آغوش گرفتند تا به بحث اختلافات پایان دهد.

حسینی ظاهرا قصد دارد در نقش یکی از کاپیتان‌های استقلال اشتباهات فصل گذشته خود را جبران کند و با تمرین و دوری از حواشی حق خودش را بگیرد و مثل زمانی که رکورد کلین‌شیت تاریخ فوتبال ایران را به نام خود ثبت کرد محبوب هواداران شود. باید دید دروازه‌بان جوان استقلال از عهده این کار برمی آید یا نه.

منبع: میزان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال دروازه بان استقلال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی