Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید محمدخاتمی رئیس جمهور اسبق ایران که در جمع گروهی از فعالین سیاسی سخن می‌گفت، با اشاره به شرایط خاص کشور تصریح کرد: اگر گفتار، رفتار و منش و روش ما خلاف مصالح عمومی، منافع ملی و بهبود حال مردم باشد، توجیه عقلی، شرعی و قانونی ندارد!

وی گفت: در پی مقاومت جانانه مردم و تلاش‌های مسؤولین در برابر فشار حداکثری دولت آمریکا و با چشم‌انداز تغییراتی که در مناسبات جهانی پدیدار شده، با درایت و دوراندیشی دست‌اندرکاران، امید آن می‌رود که افق‌های جدیدی پیش‌روی کشور گشوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خاتمی تصریح کرد: درعین‌حال تمام تلاش بدخواهان ایران بر این است تا با انگشت گذاشتن بر سوءرفتار‌ها و شعار‌های غیرمسؤولانه در داخل کشور، چنان وانمود کنند که در مناسبات دنیای امروز جایی برای ایران وجود ندارد و می‌کوشند تا با بازکردن پرونده‌های جدیدی علیه ایران، همچنان کشور را در انزوا نگه دارند و مانع از ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم، در عین حفظ عزت کشور شوند.

رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: در این شرایط مسؤولیت خطیری داریم تا نگذاریم بدخواهان کشور به اهداف خود برسند؛ بخصوص مسؤولین امر در قوای سه‌گانه، علی‌الخصوص قوای قضائیه و مقننه باید با درایت بیشتری در این امر کوشا باشند و از تصویب قوانین یا صدور و اجرای احکام قضایی که می‌تواند افق پیش رو را تیره و رنجی بر رنج‌های ملت بیافزاید بپرهیزند.

وی گفت: هیچ‌کس بر حق قانونی قوا برای انجام وظایف ذاتی خود ایراد ندارد، اما مسأله این است که آیا تمام موازین قانونی برای انجام این وظایف رعایت می‌شود یا نه؟ مهم‌تر از آن، آیا مصالح عمومی و منافع ملی در این رابطه مدنظر بوده یا خیر؟ آیا گفتار، رفتار و منش و روش ما در جهت بهبود حال مردم است یا خلاف آن؟ که اگر اینچنین باشد، این امور توجیه عقلی، شرعی و قانونی ندارد! " منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید محمد خاتمی اصلاح طلبان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محور بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

 

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است