Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صنعت و رییس سازمان حمایت ، با حضور در واحدهای اقتصادی برتر سال ۱۳۹۸ در عرصه صنعت و خدمات با اهداء تندیس حمایت ازحقوق مصرف کنندگان از آنان تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ بدلیل شرایط کرونایی جامعه و اعلام ستاد ملی کرونا در خصوص رورت رعایت پروتکل های بهداشتی در جلوگیری از شیوع این بیماری مطابق مطابق با تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر عدم برگزاری همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اسفندماه سال 1398 ، عباس تابش معاون وزیر صمت و رییس سازمن حمایت برخلاف سنت هرساله با هدف ترویج فرهنگ احترام به حقوق مصرف کنندگان از سوی بنگاههای اقتصادی و تقدیر اززحمات بنگاههایی که موفق به کسب نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده بودند؛ با حضور در این بنگاهها با اهداء تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آنان تجلیل بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدارها آقای تابش ابراز امیدواری نمود با توجه به حساسیتهای سال 1399و ارتقای سطح مطالبات بوجود آمده در مردم درراستای ارائه خدمات مطلوب ، واحدهای مذکور قادر باشند با برنامه ریزی های مناسب تر و رعایت الزامات حقوق مصرف کنندگان مطابق با انتظارات جامعه به موفقیتهای چشم گیرتری در دستیابی به اهداف مورد نظر در سال جاری نایل شوند.

 

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ تصریح کرد : بدیهی است با اعطای این تندیس ارزشمند که حاصل ارزیابی و سنجش عملکرد یکساله بنگاه اقتصادی توسط دستگاهها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی مرتبط از جمله سازمان حمایت، سازمان ملی استاندارد ایران، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک مرکزی، وزارت اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت، برنامه و بودجه و سایر نهادهای ذیربط می باشد سطح توقعات و انتظارات عمومی جامعه از این شرکتها بعنوان یک بنگاههای اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان بسیار بالاتر از سال گذشته خواهد شد ، لذا انتظار می رود تا این بنگاهها با برنامه ریزی های دقیق و مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ احترام به حقوق مصرف کنندگان اقدامات و برنامه های بیشتری از خود نشان داده و همواره بعنوان نمادی از پیشگامان این موضوع در بین بنگاههای هم صنف خود و مردم تلقی شوند.

 

وی در ادامه یادآور شد ؛ که بقا و استمرار روند موفقیت بیشتر یک بنگاه اقتصادی ارتباط نزدیکی با خواست و نیاز مصرف کننده دارد که این موضوع در قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تبلور یافته و می بایست این امر توسط بنگاههای اقتصادی به عینیت ملموس جامعه تبدیل شود.

 

شایان ذکر است ؛ در این آیین تجلیل که اعضای شورای سیاستگزاری و اجرایی همایش ، دکتر عباس تایش معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان را همراهی می کردند شرکتهای ایرانسل، شرکت گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، شرکت خدمات نرم افزاری کامپیوتر طرفه نگار و شرکت جهانگردی و خدمات مسافرتی تعطیلات ، از جمله شرکتهایی بودند که به عنوان واحدهای برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند

 

ضمناً ؛ مطابق با ضوابط و شرایط مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شرکتهای مذکور برای خدمات سال 1398 موفق به کسب امتیاز تندیس طلایی شده بودند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان حمایت سازمان حمایت مصرف کنندگان سازمان حمایت از مصرف کننده حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان حمایت معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسم آغاز پروژه ساخت جاده هرات-غور اظهار داشت ساخت بزرگراه‌ها نقش مهمی در توسعه تجارت و ترانزیت افغانستان با کشورهای منطقه‌ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر حکومت طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

هیئت اقتصادی افغانستان در راه تهران؛ «ملابرادر» عازم ایران شدمعاون نخست وزیر افغانستان خطاب به تاجران ترک: برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم شده استانتقاد ملابرادر از سکوت جامعه جهانی درباره توقیف دارایی‌های افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند