Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@21:05:59 GMT

بارسا با مسی هیچ شانسی برابر پی اس جی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۵۸۴

بارسا با مسی هیچ شانسی برابر پی اس جی ندارد

بازیکن سابق پی اس جی معتقد است پاریسی ها در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به راحتی این بارسلونا را حذف خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به انجام رسید و مشخص شد که بارسلونا باید به مصاف پی اس جی برود. بازی رفت در نوکمپ و بازی برگشت در پارک دو پرنس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا هرگز برابر پی اس جی حذف نشده ولی شرایط دو تیم در فصل جاری به گونه ای است که بسیاری شانس را به تیم پاریسی می دهند.

 

 

 

 

عمر دا فونسه کا بازیکن سابق پی اس جی در مورد این بازی پیش بینی جالبی دارد:« این بدترین بارسلونای تمام ادوار است. بارسا بازیکنان خوبی دارد ولی با هم سازگاری ندارند و توضیحی منطقی نیز نمی توانم برایش پیدا کنم. بارسا بد بازی می کند، تیمی را نمی ترساند و حوصله سر بر است. بارسا دیگر مثل سابق آمار گلزنی بالایی هم ندارد. در بارسلونا اساس و پایه ای برای امیدواری در ماه های پیش رو نمی بینم و نقایصی که دارد، باعث می شود تا پیش بینی کنم پی اس جی به راحتی این تیم را حذف خواهد کرد. مسی، گریزمان، بوسکتس، لنگله و آلبا دیگر بازیکنان سابق نیستند. برابر لوانته همگی فاجعه بودند.»

 

 

 

 

فونسه کا ادامه داد:« مسی حتی نمی تواند بازیکنان مقابلش را مثل سابق دریبل کند و شاید حق با رونالدو بود که زودتر متوجه شد با بالارفتن سن، بهتر است فقط روی گلزنی تمرکز کند نه هنرنمایی برابر بازیکنان حریف. کسی نمی تواند بگوید مسی، گریزمان و کوتینیو بازیکنان بدی هستند اما مشکل اینجاست که در قالب یک تیم سازگاری ندارند. شرایط بارسا اگر همینطور تا ماه فوریه باقی بماند، هیچ شانسی برابر پی اس جی نخواهند داشت.»

 

 

 

لیونل مسی پاری سن ژرمن فیلیپ کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی پاری سن ژرمن فیلیپ کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ آنتون گریزمان پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!