Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت در سخنرانی خود در مراسم افتتاح پارلمان این کشور تاکید کرد: بحران ها به ویژه در سطح منطقه باید حل و فصل شوند.

امیر کویت بیان کرد: چالش‌های بزرگی در برابر پارلمان کشورمان با توجه به شرایطی که منطقه سپری می‌کند، وجود دارد.

وی در ادامه گفت: زمانی برای هدر دادن و ایجاد درگیری و بحران وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان وقت کشی و دامن زدن به بحران‌ها و درگیری‌ها سپری شده است.

امیر کویت اضافه کرد: دیگر زمانی برای تسویه حسابها وجود ندارد.

همچنین «صباح الخالد الحمد الصباح» نخست‌وزیر کویت در سخنرانی خود به مناسبت آغاز به کار پارلمان این کشور به مسئله حل بحران قطر اشاره کرد.

وی گفت که امنیت خلیج فارس یک اصل کلی و غیر قابل تفکیک است و پاسداری از آن مسئولیتی گروهی به شمار می رود که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس باید در آن مشارکت داشته باشند.

صباح الخالد الحمد الصباح در ادامه گفت که کویت برای حل بحران قطر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

کد خبر 5096683 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: کویت شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح بحران قطر ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل فلسطین مغرب جو بایدن روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه سوریه عربستان سعودی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • گام عملی برای جهش تولید
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد