Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@19:32:22 GMT

مسی با پاری سن ژرمن مذاکره کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۸۰۴

مسی با پاری سن ژرمن مذاکره کرد؟

پدر فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده فرزندش و احتمال رفتن او به پایتخت فرانسه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روبرو شدن بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یک طرف و پیام جدید نیمار به مسی درباره ملاقات زودهنگام او از طرف دیگر سبب شده که بهانه‌ای برای آغاز دور جدید گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال رفتن ستاره آرژانتینی به PSG به وجود آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این گمانه‌زنی‌ها توسط برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا صورت گرفته است.این برنامه مدعی شد که خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی اخیراً به بارسلونا سفر کرده است تا درباره انتقال فرزندش به پاریس مذاکراتی را آغاز کند.

خورخه مسی اکنون به این ادعا پاسخ داده و ابراز اطمینان کرد که او به عنوان مدیربرنامه‌های فرزندش هیچ تماسی با مسئولان باشگاه فرانسوی نداشته است.

او در پیامی در اینستاگرام ادعای چیرینگیتو را تکذیب و یادآوری کرد که از ماه سپتامبر در آرژانتین بوده و از آن زمان هیچ سفری به مرکز کاتالونیا نداشته است.

برنامه چیرینیگتو مدعی شده بود که هواپیمای شخصی مسی هفته گذشته از مبداً روساریوی آرژانتین به مقصد بارسلونا پرواز کرده تا پدر این بازیکن را به کاتالونیا برساند و او مقدمات انتقال فرزندش به پاری‌سن‌ژرمن را برای فصل آینده فراهم آورد.

خورخه مسی در واکنش به این خبر نوشت:«دروغ است. یک داستان ساختگی دیگر. من از ماه سپتامبر در آرژانتین بوده‌ام. خبر کذب.»

مسی تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد و به همین دلیل در پایان فصل می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد برود. اگر او هنوز هم قصد رفتن داشته باشد، تنها راهی که بارسلونا می‌تواند از انتقال او درآمد کسب کند موافقت با فروشش در ماه ژانویه است که البته چنین اتفاقی بعید به نظر می‌رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا پاری سن ژرمن اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)