Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@13:12:45 GMT

طرح جریمه افراد فاقد ماسک در تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۹۷۹

طرح جریمه افراد فاقد ماسک در تهران آغاز شد

به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران با اشاره به اجرای محدودیت ها در استان تهران و آغاز جریمه افراد بدون ماسک و منع تردد شبانه اظهار داشت: همه این محدودیت ها شرایط بهتری را رقم زد و اجرای طرح شهید سلیمانی نیز که محلات مختلف را تقسیم بندی کرد و از نیروهای داوطلب آموزش دیده بهره گرفته شد، زمینه شناسایی و تشخیص سریع و قرنطینه افراد را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تاکید کرد: البته چند مشکل در استان تهران وجود دارد. نخست منابع مالی است که رئیس جمهور دستور لازم را دادند و امیدواریم اعتبارات لازم تخصیص پیدا کند؛ از سوی دیگر در مورد تامین نیروی انسانی مقرر شده توسط هلال احمر از نیروهای داوطلب آموزش دیده بهره گرفته شود.
 
استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: بی تردید اثربخش ترین راه برای جلوگیری از ابتلا افزایش تست و ردیابی است که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در دستورکار قرار گیرد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر