Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@15:19:49 GMT

سلطان وارد کننده نهاده های دامی دستگیر شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۰۳۴

سلطان وارد کننده نهاده های دامی دستگیر شد!

صدای ایران- به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری اظهار داشت: فردی که با تخصیص ارز دولتی مبادرت به واردات نهاده‌های دامی و فروش آزاد و غیردولتی آن در بازار اقدام می‌کرد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

وی افزود: پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد جرائم سازمان یافته اقتصادی بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و شخص متهم قبل از متواری شدن توسط ضابطین قضایی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت  روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق کارشناسی‌ها انجام گرفته میزان تخلفات مالی بیش از 130 میلیارد ریال برآورد شده است

رئیس کل دادگستری مازندران  با تاکید بر هوشیاری دستگاه قضا و مقابله سریع و قاطع مراجع قضایی با هرگونه دست درازی به بیت المال افزود: با تشکیل و راه اندازی شعبات ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی، دستگاه قضایی با عزمی راسخ با اخلال گران چرخه اقتصاد برخورد قاطع قانونی را خواهد داشت و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده از معدود فوتبالیست‌های تبریزی است که در لیگ برتر حضور دارد و خارج از تیم تراکتور فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. او روز گذشته یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد و یک بار هم در دقیقه 120 دروازه قرمزها را گشود تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حالا نقی‌زاده در گفتگو با تسنیم ادعای جالبی مطرح کرده و می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه او دروازه دو تیم سرخابی را باز نکرده است: من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

اشاره او به گل‌هایی است که با پیراهن گسترش فولاد و سیاه جامگان وارد دروازه استقلال کرده و در سالهای گذشته نیز با آلومینیوم اراک موفق شده چهره یک بازیکن گلزن را به این دو تیم نشان دهد.

البته شاید این ادعای او با پاسخ سایر بازیکنان هم مواجه شود، آنهایی که احتمالا مدعی گل‌های بیشتر به پرسپولیس و استقلال هستند و به این سادگی حرف نقی زاده را قبول نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان