Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: جایگاه عرضه بنزین پاوان واقع در شهرک بهاران سنندج بدلیل آلودگی فرآورده نفتی (دوغی شکل) از مدار خارج و تعطیل شد.

به گزارش برنا؛یدالله زندی اظهار داشت: عصر دوشنبه بعد از گزارش چند شهروند مبنی بر آلودگی فرآورده نفتی عرضه شده در این جایگاه، بلافاصله کارشناسان این شرکت به محل مراجعه و اقدام به تعطیلی جایگاه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماهیت ماده عرضه شده در این جایگاه متفاوت و نامشخص است، اضافه کرد: کارشناسان و مهندسان شرکت پخش، امروز اقدام به انجام آزمایش از فرآورده عرضه شده می‌کنند تا واقعیت مشخص شود.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در صورت اثبات مقصر بودن جایگاه‌دار، وی باید به صاحبان خوردوهایی که بر اثر استفاده از این فرآورده دچار ضرر شده‌اند، خسارت پرداخت کند.

در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده نفتی و ۵۲ بابا جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سی ان جی جایگاه بنزین جایگاه فرآورده های نفتی آلودگی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج

 رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: در بخش فرهنگ و هنر امروز بانوان هنرمند در رشته‌های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

اسعد فرهادی از برپایی نخستین کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می‌ شود ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

فرهادی یادآور شد: افتتاحیه این نمایشگاه امروز ساعت ۱۷ خواهد بود. 

فرنوش درخشانی مدرس کلاس‌های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صد‌ها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان