Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:58:58 GMT

پنجره دوجداره تولیدی بازرگانی عبیدی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۱۹۳

پنجره دوجداره تولیدی بازرگانی عبیدی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گروه تولیدی بازرگانی عبیدی نماینده برندهای معتبر و نامی همچون وین تک، ویتانوا و هارمونی است که به همت مهندس عبیدی از سال ۱۳۸۴ در حال فعالیت در زمینه فروش انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره upvc ، یراق آلات عمده پنجره ، انواع پروفیل پنجره و پروفیل‌های گالوانیزه و با بالاترین کیفیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجره دوجداره تولیدی بازرگانی عبیدی در برندها و انواع مختلف با کیفیت و گارانتی اصلی در استان‌های البرز، تهران و تبریز ارائه می‌شود.

هدف ما در تولیدی بازرگانی عبیدی همواره جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات با کیفیت بالا و محصولات اورجینال بوده است.

برای تهیه درب و پنجره upvc با برندهای نامی و معتبر و کیفیت اورجینال، و یراق آلات و دیگر ملزومات پنجره با ما در تولیدی بازرگانی عبیدی در تماس باشید.

تلفن ثابت:

۰۲۶۳۴۲۳۹۶۷۱

تلفن همراه:

۰۹۲۱۳۶۵۲۷۱۴

۰۹۱۲۰۹۰۹۵۴۲

۰۹۱۲۰۹۰۹۵۴۱

نشانی سایت:

Smabidy.com

پنجره دوجداره upvc

درب و پنجره‌ها دروازه‌های هر ساختمان به دنیای بیرون اند که ارتباط با بیرون و نور و تهویه را فراهم می‌سازند. حتی بهترین و شیک‌ترین خانه‌ها بدون داشتن پنجره‌ها بی شک دارای کمبود اند. از این رو، پنجره‌ها نقش بسیار مهمی را در هر ساختمان چه مسکونی و چه تجاری و اداری و یا با هر کاربرد دیگری دارد.

با توجه به اینکه پنجره‌ها در گرما و سرما و هوای داخل خانه، و همچنین دکوراسیون و زیبایی ساختمان نقش مهمی دارند، بهترین نوع پنجره، پنجره‌ای است که ضمن عایق بندی بالا، دارای زیبایی و بازشوی مناسب، و هم چنین کیفیت و دوام بالایی باشد.

پنجره دوجداره upvc علاوه بر داشتن این ویژگی‌ها، دارای مزایای بسیار زیادی دیگری نیز هست ، بنابراین هم اکنون در تمام جهان پنجره‌های upvc جزو بهترین و پیشتاز ترین انواع پنجره هستند.

پنجره دوجداره ویتانوا

پیشرفت صنعت درب و پنجره دوجداره خوشبختانه به حدی زیاد شده که هم اکنون در کشور خودمان نیز پنجره‌های upvc با کیفیت رقیبان اروپایی و دیگر کشورهای خارجی تولید می‌شود.

از جمله پنجره دوجداره ویتانوا، که یکی از شناخته شده ترین و پرفروش‌ترین انواع پنجره، نه تنها در کشور، بلکه در چندین کشور دیگر به صورت صادراتی است.

شرکت طلا پروفیل اطلس، سازنده درب و پنجره‌های دوجداره با برند ویتانواست که یکی از پرفروش‌ترین و بهترین انواع پروفیل پنجره در کشور است.

پنجره‌های ویتانوا ساخته شده تحت استانداردهای بین المللی بوده، و با جدیدترین ماشین آلات اتریش و آلمان ساخته می‌شوند.

بازرگانی عبیدی، با داشتن سال‌ها تجربه در فروش انواع درب و پنجره‌های دوجداره و با همکاری با برترین برندهای سازنده پنجره، به عنوان نمایندگی پنجره ویتانوا فعالیت دارد.

پنجره دوجداره وین تک

پنجره upvc وین تک از شناخته شده ترین و نامی ترین برندهای سازنده پنجره است که نام آن همیشه در کنار برترین تولیدکنندگان درب و پنجره upvc در سطح بین المللی آمده است.

گروه کارخانجان وین تک WINTECH که متعلق به شرکت ADO ترکیه است.

پنجره‌های ساخت وین تک با داشتن کیفیت استاندارد بین المللی و انواع گواهینامه‌های معتبر چون رال آلمان، همواره در صدر پرفروش‌ترین ها و با کیفیت ترین محصولات درب و پنجره upvc بوده است.

پنجره دوجداره وین تک در کرج

گروه تولیدی بازرگانی عبیدی همواره با برترین برندهای سازنده درب و پنجره دوجداره همکاری داشته است و این افتخار را دارد که نمایندگی وین تک در کرج بوده و محصولات این برند را با کیفیت صددرصد اورجینال به فروش برساند.

محصولات وین تک شامل انواع پنجره‌های دوجداره و سه جداره با انواع مختلفی از پروفیل‌ها و هم چنین بازشو هاست که همگی تحت گارانتی اصلی عرضه می‌شوند.

انواع پنجره دوجداره upvc

مطمئناً یکی از دلایل محبوبیت پنجره‌های upvc تنوع بالا در بازشو ها و مدل‌های جذاب و زیبای آن هاست.

داشتن انواع مختلف بازشو سبب می‌شود تا برای هر سلیقه‌ای و هر شرایط و فضای که ساختمان در آن است بتوان از پنجره‌های دوجداره استفاده کرد.

رایج‌ترین انواع پنجره دوجداره از نظر بازشو عبارتند از:

پنجره دوجداره ثابت

ساده‌ترین نوع پنجره دوجداره از نظر بازشو است که در واقع فاقد درب بازشو بوده تنها می‌توان از نور و دید آن استفاده کرد. با وجود نداشتن بازشو، بالاترین حد عایق بندی را داراست. البته می‌توان از پنجره‌های ثابت به صورت ترکیبی با دیگر انواع پنجره‌ها با بازشو های مختلف استفاده کرد.

پنجره دوجداره تک حالته:

دارای بازشو بر روی محور عمودی است و یکی از رایج‌ترین مدل‌های بازشو برای تمام پنجره‌ها. این پنجره‌ها دارای لولا هستند و بازشو می‌تواند به سمت داخل یا بیرون باشد.

پنجره دوجداره دوحالته:

اگر می‌خواهید پنجره شما علاوه بر بازشدن روی محور عمودی مانند پنجره تک جداره، به حالت افقی هم باز شود پنجره دوجداره دوحالته برای شما ساخته شده است. به این معنی که لنگه پنجره می‌تواند به دوحالت افقی یا عمودی باز و بسته شود که البته محور افقی آن زاویه‌ای محدود دارد. پنجره‌ی دوجداره بالاترین عایق بندی در میان پنجره‌ها با بازشو را دارد.

پنجره دوجداره کشویی:

دارای لنگه‌ای است که روی ریل به وسیله‌ی غلطک حرکت می‌کند. بازشوی آسان و مناسب و نگرفتن فضا باری لنگه بازشو از مزایای این پنجره است اما عایق بندی پایین‌تری از دیگر انواع دارد.

پنجره فولکس واگنی:

اگر می‌خواهید پنجره شما بازشوی کشویی داشته باشد اما عایق بندی کامل هم داشته باشد می‌توانید از پنجره فولکس واگنی استفاده کنید که همانند درب ون‌های فولکس واگن باز و بسته می‌شود.

پنجره آکاردئونی:

دارای چندین لنگه در کنار هم است که برای بسته شدن در کنار یکدیگر همانند صفحات یک آکاردئون جمع می‌شوند.مدل جذاب و زیبا و عایق بندی خوب از مزایای این نوع پنجره می‌باشد.

پنجره دوجداره سایبانی و کلنگی

بهترین گزینه برای پنجره‌های سرویس‌های بهداشتی و حمام و یا راهروها که نیاز به سیکولاسیون و تهویه خوبی دارند پنجره‌های سایبانی اند.

پنجره‌های سایبانی یا کلنگی دارای بازشو بر روی محور افقی است.

پنجره‌های دوجداره upvc علاوه بر داشتن انواع مختلف از بازشو ها ، در اشکال و ابعاد متفاوتی هم ساخته می‌شوند.

برای مثال می‌توان از پنجره یو پی وی سی در اشکال مختلفی چون دایره و بیضی، قوس دار و غیره، و یا مدل‌های خلیجی و کمانی نیز استفاده کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5096744

منبع: مهر

کلیدواژه: پنجره دو جداره بازرگانی استانها شهرستان کرج ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج تبریز محدودیت های کرونایی لیگ برتر فوتبال ایران دفتر تبلیغات اسلامی پنجره های دوجداره پنجره دوجداره انواع پنجره انواع مختلف درب و پنجره ترین انواع دوجداره upvc عایق بندی پنجره upvc بازشو ها پنجره ها وین تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: به دلیل پیگیری های مستمر و مداوم، سرعت بازرگانی منطقه شمال غرب نسبت به متوسط شبکه مطلوب است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری به اقدامات انجام شده در این منطقه برای افزایش سرعت بازرگانی اشاره کرد و افزود: عملکرد راه آهن شمال غرب عمدتا صادرات و واردات در ایستگاه بین المللی بناب به مقصد ترکیه است و به دلیل اینکه پیگیری قوی و منظم در این منطقه داریم و صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری را به صورت مداوم پیگیری می کنیم بنابراین کارها به سرعت و با کمترین فوت وقت انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از توقف بی مورد واگن ها در ایستگاه های تشکیلاتی جلوگیری کردیم و اگر واگنی معیوب و یا به صورت شیر بسته باشد به سرعت آنرا منفصل می کنیم تا کمترین تاثیر را در سرعت سیر قطارها داشته باشد.

صفری تصریح کرد: در بارگیری واگن ها نیز سعی می شود با ملاحظات فنی و در نظر داشتن شیب و فراز منطقه، تناژ بارگیری حداکثری داشته باشیم .

دسترسی مردم به بلیت قطار بیشتر شده است

مدیرکل راه آهن شمال غرب با اشاره به فروش اینترنتی بلیت قطار گفت: عموم مردم از وضعیت جدید پیش فروش بلیت ها راضی هستند زیرا با اولویت دادن به پیش فروش اینترنتی، بلیت بیشتری در دسترس مردم قرار گرفته و حجم مراجعات مردم به ایستگاه راه آهن زنجان برای تهیه بلیت نسبت به سال گذشته کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته، مردم از عملکرد آژانس ها گله مند بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • حواله علی پی
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!