Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بخش رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا از عدم مجوز پخش فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به صداوسیمای ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، چتان کولکارانی رئیس بخش رسانه‌ای و اجرایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در جریان و حاشیه تمرین تیم‌ها، غیر از اعضای اصلی رسانه‌ باشگاه‌ها و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ رسانه دیگری حق فیلمبرداری، عکاسی یا اجرای پخش زنده از تمرینات ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مورد گفت: با توجه به شرایط موجود و قوانین جاری، فعالیت‌های رسانه‌ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا محدود است و حتی در بخش‌هایی، انجام یکسری فعالیت‌، ناممکن است. به عنوان مثال صدا و سیمای ایران یا هر رسانه‌ای که حق‌پخش بازی‌ها را در اختیار ندارد، نمی‌تواند گزارشی از تمرین و بازی تهیه کند زیرا کپی‌رایت بازی فروخته شده است. همچنین عکاسان توانایی فیلمبرداری در طول مسابقات ندارند.

چتان در پایان تصریح کرد: در همین شرایط، فقط عکاس و خبرنگار رسمی باشگاه حق فعالیت دارد و سایر رسانه‌ها امکان فعالیت در اختیار ندارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش جالبی به عدم درخشش کیلیان امباپه در بازی شب گذشته برابر دورتموند نشان داد.

ژاویر بوش در ستون خود نوشت: «جلاد بارسا در لیگ قهرمانان، تبدیل به امید هواداران بارسا شده تا رئال به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود دست پیدا نکند، کسی که در سال های اخیر کابوس هواداران بارسلونا بوده، حالا امید اول آنهاست تا رئال مادرید در سالی که کورتوا و دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشته، ولی احتمالا در فینال خواهد بود، قهرمان نشود. 

کیلیان برابر دورتموند در بیشتر دقایق محو بود ولی برای او هنوز بازی برگشت باقیمانده و امید به فتح دو جام هیجان انگیزتر دیگر، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024. او قرار بود ناجی تیم لوئیس انریکه باشد اما ناگهان شکست شب گذشته در دورتموند (1-0) راهیابی تیم فرانسوی به فینال ومبلی را بسیار پیچیده کرد.

 یک گل عالی از فولکروگ در نیمه اول باعث شد که نیکولا سارکوزی و الخلیفی روی سکوهای سیگنال ایدونا پارک خکششان بزند. نکته این است که اگر بازی 100 بار برگزار می شد، در 99 بار پی اس جی نتیجه مثبت می گیرد. 6 موقعیتی که پی اس جی در نیمه دوم از دست داد بسته به اینکه بازی برگشت چگونه به پایان برسد، می تواند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود. به ویژه، آن ضربه سر فابیان روئیز، کاملاً تنها در محوطه جریمه یا دو ضربه‌ای که به تیر برخورد کرد. سه شنبه بعد در پارک دو پرنس بازی برگشت خواهد بود و باید دید امباپه به یک فینال دیگر می رسد و مانع قهرمانی رئال خواهد شد یا خیر.»

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم