Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:34:11 GMT

فاطمه عبادی قصه زندگی برادر شهید گمنام را با شن نقاشی کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۴۱۹

فاطمه عبادی قصه زندگی برادر شهید گمنام را با شن نقاشی کرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

همزمان با اولین اکران مستند «برادرم نادعلی» در چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت، فاطمه عبادی قصه زندگی این برادر شهید را با شن نقاشی کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مستند کاری از علی تک‌روستا و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده تازه‌ترین اثر مرکز مستند سوره است که در بخش شهید آوینی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت برای اولین بار اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره اکران آنلاین مستند «برادرم نادعلی» سه‌شنبه 25 آذر ماه از ساعت 7 صبح الی 24 است.

«برادرم نادعلی» روایت خانواده مفقود‌الاثری است (نادعلی دهقان کار) که سنگ مزاری به نام این شهید در بهشت زهرا برحسب اتفاق پیدا می‌کنند و در ادامه فیلم روایتگر تلاش‌های برادر شهید برای اجازه نبش قبر و گرفتن آزمایش دی اِن اِی از این شهید را به تصویر می‌کشد.

این مستند که در مرکز مستند سوره تهیه شده است، در واقع تک قصه‌ای از هزاران قصه چشم‌انتظاری خانواده‌های شهدای گمنامی است که تاکنون مزار فرزندانشان نامعلوم است و تلاش‌هایشان در این راه به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها و مصائب اداری بی‌ثمر مانده است.

 

روایت کارگردان "کمیته" از دشواری‌های ساخت این مستند تاریخ معاصر/ ناجا و وزیر کشور وقت همکاری نکردند!

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نقاشی جشنواره سینما حقیقت سینما مستند نقاشی جشنواره سینما حقیقت سینما مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت