Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@08:42:01 GMT

لامبورگینی سیان FKP ۳۷ با ظاهری ویژه به بازار می آید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۴۶۶

لامبورگینی سیان FKP ۳۷ با ظاهری ویژه به بازار می آید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  لامبورگینی Sian FKP ۳۷ یک خودروی اسپرت هیبریدی میان موتور است که توسط شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی تولید می‌شود. Sian اولین خودروی هیبریدی تولیدی است که در ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ به صورت آنلاین رونمایی شد.

 تنها ۶۳ دستگاه از لامبورگینی Sian FKP ۳۷ وجود دارد که توسط مارک ایتالیایی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شماره برای نسخه کوپه است و هر یک از واحد‌ها منحصر به فرد و شخصی خواهند بود. خودرو لامبورگینی Sian FKP ۳۷ دارای مشخصات و امکاناتی ویژه در موتور خود و همچنین در طراحی داخلی و بیرونی است.

اگرچه لامبورگینی هرگز خودرویی ضعیف و بدون کیفیت را تولید نکرده است، ولی با توسعه و پیشرفت فناوری‌های مرتبط با خودرو‌های سوپراسپرت همواره این ابرقدرت ایتالیایی یک گام از رقیبان خود جلوتر بوده است.  به نظر می‌رسد این خودرو جدید مانند یک بشقاب پرنده  روی چرخ های زمینی در حرکت باشد.

خودوروی Sian FKP ۱۷ با داشتن موتور V۱۲ که توانایی تولید قدرتی برابر ۸۱۹ اسب‌بخار را دارد در حال حاضر قدرتمند‌ترین اتومبیل لامبورگینی محسوب می‌شود. این هیولایی سوپراسپرت تنها در ۲.۸ ثانیه از بدو حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. برخی از کارشناسان معتقدند این خودرو را باید به جرات ستاره نمایشگاه فرانکفروت نامید. 

برای افراد ناآگاه باید گفت که سیان اولین مدل هیبریدی لامبورگینی است. در حالی که از همان پیشرانه ۶.۵ لیتری V۱۲ تنفس طبیعی موجود در Aventador SVJ استفاده می‌کند، یک سیستم ترکیبی ملایم ۴۸ ولت هم کار می‌کند. موتور الکتریکی ۳۴ اسب بخار (۲۵ کیلووات) به کل خروجی ۸۱۹ اسب بخار (۶۰۲ کیلووات) اضافه می‌شود  و آن را به قدرتمندترین لامبورگینی جاده‌ای تاکنون تبدیل کرده است.

لامبورگینی با وجود اینکه تعدادی از این ابرخودرو‌های هیبریدی لامبورگینی یعنی سیان fkp۳۷ رودستر خود را پیش فروش کرده است، ولی هنوز معلوم نیست که این خودرو با چه جزئیاتی قرار است تولید و در بازار وارد شود. تصور می‌شود که این رودستر هیبریدی نسبت به ۶۳ خودروی دارای سقف ارائه شده در بازار، گران‌تر و منحصر به فرد‌تر باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو بررسی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟