Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تکریم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای بنده مایه افتخار بوده و هست چراکه این دیدارها موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در گردهمایی جامعه یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همیشه و در همه حال تکریم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای بنده مایه افتخار بوده و هست چراکه این دیدارها موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا، خطاب به آنان گفت: شما یادگاران شهدایی هستید که با جان و دل برای بقای نظام و وطن دفاع کردند و امروز ما باید صیانت از آرمان‌های بلند نظام و ایستادگی در برابر استکبار و دشمنان را از وظایف خود بدانیم.

ادای احترام نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به مقام شهدای کامیاران به روایت تصویرنسخه شهدا برای مقابله با تحریم‌

نماینده ولی فقیه در استان کردستان «اخلاص و خلوص نیت» را یکی از خصوصیات بارز شهدا برشمرد و تصریح کرد: اخلاص نقش محوری در زندگی شهدا داشته و این خلوص نیت موجب آن شده که شهدای عزیز در عین گمنامی جانفشانی کنند و فقط خداوند سبحان را در نظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه شهدا بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی برای نظام و کشور جانانه فداکاری کردند، اظهار کرد: کسانی که به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا توجه نمی‌کنند در حق این عزیزان کم‌لطفی می‌کنند چراکه اینها یادگاران شهدایی هستند که با روح مقدس وارد کار مقدسی شدند و آن را به پایان رسانند.   

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: همانطور که مردم با ستارگان شمال، جنوب، شرق و غرب را پیدا می کنند، روحانیت نیز همچون چراغی هستند که راه به مردم نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: امام هادی(ع) می فرمایند که اگر در زمان غیبت علما نبودند که از مکتب اهل بیت دفاع کنند و شیعیان را از دام ابلیس نجات دهند، همه مرتد می شدند. امروز سکان شیعیان به دست علما است و آنان را از غرق شدن در ابتذال رفتاری نجات می دهند.

وی با بیان اینکه علما بالاترین و ارزشمندترین انسان ها هستند ابراز داشت: این مقام عالم هست، عالمی که درس می خواند و اهل تهذیب است، پیراسته از رذائل اخلاقی و اهل خدمت به اسلام و مسلمین و در شرایط کنونی انقلابی و پیرو ولایت فقیه است‌ و مجاهدت در راه اسلام به هر شکل ممکن انجام می دهد، این عالم با این درجه اگر خانواده در کنار او نباشد دچار چالش می شود بنابراین خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی برای علما همسران خوب است گفت: اگر همسران علما اهل خدمت به مسائل دینی باشند درجه کار بالاتر است‌.

دیگر خبرها

  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید