Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابوالفضل یاری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین در گفتگو با برنامه رادیویی روی خط باشید با اشاره به مصوبات و برکات سفر رهبر انقلاب به استان در آذر ماه سال ۱۳۸۲ گفت: سفر رهبر انقلاب با رویکرد زیر ساختی و فرهنگی بوده که تمام ابعاد توسعه استان را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سفر یکی از پر برکت‌ترین سفر‌ها و اقدامات رهبر انقلاب بود که نقطه عطفی در حوزه عمرانی و آبادانی استان قزوین محسوب می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین بیان کرد: سفر رهبر انقلاب به استان قزوین در حالی صورت گرفت که قزوین چند سالی بود که استان شده بود و شرایط اعتبارات و زیر ساخت‌های مناسبی نداشت و با این سفر طرح‌ها و پروژه‌ها پایه ریزی و انجام شد.

یاری با بیان اینکه در این سفر مصوبات بسیار خوبی داشتیم گفت: بیمارستان ۲۰۰ تخته خوابی، استادیوم ۱۵ هزار نفری، بزرگراه قزوین- تاکستان و بزرگراه قزوین- بوئین زهرا از جمله این مصوبات و پروژه‌ها بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین اضافه کرد: بسیاری از مجتمع‌های ورزشی هنری، ۶۶ پروژه راه روستایی، ۱۲ خانه بهداشت، ۱۴ مدرسه، ۱۳ طرح بهسازی روستا و ۷ طرح آب رسانی روستایی در این سفر پایه ریزی شد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن زوج‌های جوان ۵۱ مسکن در بیدستان طراحی و اجرا شد، عنوان کرد: در حوزه اوقاف زائرسرای امام زاده علی اصغر (ع) زرآباد قزوین، ۲ کتابخانه در حوزه امامزادگان و تکمیل کتابخانه امازاده آمنه خاتون در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین خاطر نشان کرد: در حوزه ورزش و جوانان ۵۰ زمین ورزشی روستایی در دهستان‌ها و در سطح استان احداث شد.

یاری بیان کرد: در حوزه راه و ترابری، ۶۶ پروژ راه روستایی طراحی و اجرا شد و پروژه قزوین- الموت- نتکابن در سال‌های بعد تبدیل به پروژه اجرایی شد.

وی یادآور شد: در حوزه اقدامات تأمینی در زندان ها، احداث کارگاه اشتغال و کمک به آزادی زندانیان نیازمند را داشتیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین با بیان اینکه در حوزه کارگران دو سالن ورزشی در تاکستان و قزوین احداث شد، اظهار کرد: نوسازی ۱۴ مدرسه در محمدیه، تاکستان، بوئین زهرا و پایه ریزی مراکز آموزش فنی خواهران در محمدیه، بوئین زهرا و قزوین از برکات سفر رهبر انقلاب به استان قزوین بود.

یاری گفت: در حوزه بنیاد مسکن ۱۷ پروژه در دست اقدام بود که ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در شهر بییدستان ساخته و واگذار شد و ۱۷۰۰ واحد مسکونی و ۵۰۰ واحد مسکن استیجاری اجرا شده است.

وی افزود: تکمیل ۱۲ خانه بهداشت و تجهیز بیمارستان بوعلی و احداث دانشکده بهداشت و آموزشکده پیراپزشکی قزوین از مصوبات این سفر بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین با بیان اینکه مجتمع فرهنگی نبویه در سفر رهبر انقلاب پایه ریزی شد، عنوان کرد: در حوزه تبلیغات اسلامی در سه شهرستان مجتمع فرهنگی و تبلیغی پایه ریزی شد و احداث مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست حلیمه خاتون در شهر قزوین نیز از برکات این سفر بود.

یاری اظهار کرد: در حوزه سازمان جهاد کشاورزی پایه ریزی مجتمع گلخانه‌ای در قزوین، تاکستان و بوئین زهرا، ۵۰ استخر ذخیره آب و احیای دشت قزوین، اختصاص ۳ میلیارد تومان برای آبیاری تحت فشار برخی از مهمترین طرح‌های این سفر بود.

وی با اشاره به اینکه آب اشامیدنی تاکستان، آب شرب و مخزن آوج، آب شرب ضیاء آباد، و محمودآباد از مصوبات سفر رهبر انقلاب بود، تأکید کرد: طرح‌های اشتغالزایی برای خانواده‌های تحت پوشش و خانه محرومان در همه شهرستان‌ها نیز صورت گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین در پایان گفت: تصوب احداث شهرک صنعتی خرمدشت و تجهیز شهرک‌ها و زیر ساخت آن‌ها از برکات دیگر سفر مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب طرح های عمرانی زیرساخت های شهری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین سفر رهبر انقلاب به استان بوئین زهرا پایه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم

مرحوم صابری ملقب به گل آقا از نظر رهبر انقلاب نمونه طنزپردازی متعهد است که در زمان ریاست جمهوری معاون فرهنگی ایشان بوده است.

ویدئوی یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم کیومرث صابری منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند