Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس در معاملات روز جاری با ۵۵ هزار و ۷۸۲ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۸ هزار واحد قرار گرفت و سرمایه‌گذاران حقیقی‌های حدود ۳ هزار میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه پس از عقب‌گرد روز گذشته و ورود به کانال ۱.۴ میلیون واحدی، امروز سه‌شنبه با ریزش ۵۵ هزار واحدی در آستانه ورود به کانال ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون واحد قرار گرفت. معاملات روز جاری هم با فشار فروش و عقب‌نشینی خریداران در اکثر نمادها و گروه‌ها آغاز بکار کرد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ریزش ۵۵ هزار و ۷۸۲ واحدی، به ارتفاع یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۷۶ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن خم با ۱۰ هزار و ۷۵۲  واحد کاهش، عدد ۴۴۱ هزار و ۱۳۵ واحد را ثبت کرد.

معامله گران امروز در بازار سهام بیش از یک میلیون و ۶۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۶۳۷ میلیون سهم و اوراق بهادار دست‌به‌دست شد.   ارزش مجموع معاملات بازار سرمایه (بورس و فرابورس) به بیش از ۱۱ هزار و ۴۰۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۸۸۷۰ میلیارد تومان بود.   خالص پول‌های حقیقی خروجی از بورس نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان شد که سومین خروج سنگین در کل تاریخ بورس تهران است؛ حقیقی‌ها امروز بیش از ۲۹۶۰ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.   معامله گران در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۲۶۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۷۴۶ هزار معامله و به ارزش ۷۴۲۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.   نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین در افت شاخص بیشترین نقش را داشتند.     شاخص کل فرابورس ایران هم با ۵۴۷ واحد کاهش به ۱۸ هزار و ۹۴۶ واحد رسید.   معامله گران امروز در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۲۱ هزار نوبت به ارزش ۳۹۸۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.   نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری صبا تأمین و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری ۵۵ هزار شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی در بازار سرمایه

بازار بورس امروز به نوعی درجا زد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش تنها ۶۵۲ واحد به رقم دو میلیون و۳۰۴ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، بازار سرمایه در اولین روز هفته ثبات نسبی داشت. امروز (شنبه) شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۶۵۲ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۸ واحد رسید تا بازار سرمایه به روند کج‌دار و مریز هفته‌های اخیر ادامه داده باشد.

شاخص هم‌وزن نیز ۱۳۹۵ واحد رشد کرد و در عدد ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد ایستاد.

امروز بیش از ۳۶۹ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن ۵۵۹۱ میلیارد تومان بود.

نقشه بازار بورس ـ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشت اما شپنا و شستا تاثیر منفی ایجاد کردند. ذوب، کاما و خزامیا نیز از نمادهای پرتراکنش بودند.

روز شنبه فرابورس ایران ۸۵ واحد افت کرد و به ۲۵ هزار و ۵۱۹ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۲۵ هزار فقره به ارزش ۶۷۶۳ میلیارد تومان بود.

آریا و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند اما تجلی تاثیر مثبت ایجاد کرد. خاور، کرمان و کرومیت نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که همگی قرمز به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس