Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@07:46:20 GMT

قیمت خودرو اُفت چشمگیر خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۰۲۵۳

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت:تا زمانی که خودروسازان ۴۰ هزار خودرویی که تولید کرده اند را عرضه نکنند، بازار با رکود همراه خواهد بود. ناطقان: نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص آخرین تغییرات قیمتی در بازار خودرو، گفت: بعد از تعطیلی ۲ هفته ای در تهران، بازار خودرو با رکود عجیبی  مواجه شده است و اکنون که نمایشگاه های خودرو چند روز است فعالیت خود را شروع کرده اند، هیچ معامله ای صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: این طور که مشخص است این بازار همچنان در رکود خواهد ماند تا ۴۰ هزار خودرویی که خودرو سازان تولید کرده اند به بازار عرضه شود. با عرضه خودرو به بازار قیمت ها به شدت اُفت خواهد داشت و شاید از رکود خارج شود.

کاشانی نسب با بیان اینکه آمار تولید و فروش سه خودروساز بزرگ کشور از جمله شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نشان می‌دهد که در طول هشت ماه ابتدای سال ۵۶۷ هزار دستگاه خودرو تولید شده است، گفت: آمار فروش خودروسازان ۴۱۵ هزار دستگاه بوده است.

او گفت: خودروسازان هر روز افزایش تیراژ می‌دهند و با توجه به تعطیل نشدن صنعت خودرو سازی در دوران کرونا باید منتظر تحولی در بازار بود و امیدواریم تولیدات به قدری افزایش یابد که جوابگوی تقاضای بازار باشد.


نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت:  فعلا مردم از خرید خودرو می‌ترسند چرا که با اُفت قیمت دلار، قیمت خودرو‌ هم کاهش پیدا کرده و دوباره تعداد فروشندگان خودرو در بازار زیاد شده است، اما عملا خرید و فروشی انجام نمی‌شود و اگر در حال حاضر قیمتی در بازار اعلام می شود تنها قیمت اعلامی در فضای مجازی است و هیچ خرید و فروشی حتی فضای مجازی صورت نمی گیرد.

به گفته نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، ظرف سه روز اخیر نمایشگاه‌داران خودرویی نفروخته اند که بخواهند قیمت رسمی پراید و پژو ۲۰۶ را اعلام کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: افت چشمگیر ، خودرو ، قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افت چشمگیر خودرو قیمت نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با افت ۱۵ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان شد این مدل نیز کاهش ۱۵ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو کاهش ۱۰ میلیونی داشت و ۹۷۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با افت ۱۰ میلیونی ۹۴۰ میلیون تومان شد. قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۱۰ میلیونی ۸۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز ۸۶۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳