Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته می گوید الکسیس سانچز و آرتورو ویدال در برابر ناپولی غیبت خواهند داشت.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید تیمش دیدار سختی برابر ناپولی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر 1908 کونته اینگونه به صحبت پرداخته است:

مسابقه فردا دیدار دو تیمی است که می خواهند مدعی باشند و باید با داشتن جاه طلبی برای آن، تا پایان بجنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ناپولی تیمی بوده که به جز فصل قبل، چند سال با یووه برای اسکودتو رقابت می کرد. چالش سختی خواهد بود و مسابقه با تیمی که از نظر جاه طلبی مثل ما است باید به ما انگیزه بدهد.

مصدومان اینتر

الکسیس سانچز مشکلی در ناحیه عضله آداکتور پایش داشت و بعید است برای فردا آماده شود. آرتورو ویدال نیز که یک کشیدگی عضلانی درجه یک داشت در مرحله بهبودی است اما فکر می کنم اگر بخواهیم فردا او را بازی دهیم خطرناک خواهد بود زیرا در این صورت کاری می کنیم که یک ماه از میادین دور بماند. ویدال باید به شرایط ایده آل برسد و به صبر احتیاج است. امروز ما درباره وضعیت اشرف حکیمی ارزیابی هایی می کنیم اما او نسبت به ویدال و سانچز شانس بیشتری برای ریکاوری سریعتر و حضور در بازی فردا را دارد.

اسکودتو

رسانه ها دوباره اینتر را مدعی اصلی در نظر گرفته اند؟ ما باید به تعادل لازم برسیم. اگر بخواهیم مدعی اصلی باشیم، باید کار کنیم و سخت کوش باشیم. باید تیمی متعادل باشیم؛ بدون اینکه از یک پیروزی هیجان زده شویم یا با یک شکست افسرده. من همیشه فکر می کنم که یک تیم باید تعادل خود را در فاز تهاجمی و دفاعی پیدا کند. این مهم است زیرا اگر تعادل داشته باشید در مدت زیادی امکان مدعی بودن را دارید. اینتر تیمی است که سال گذشته گل های زیادی به ثمر رساند اما در این فصل و به ویژه در نیمه اول بازی ها کمی بیش از حد گل دریافت می کند. من فکر می کنم داشتن تعادل مناسب همیشه مهم است.

موظف بودن اینتر برای کسب اسکودتو یک مشکل است یا یک مشوق؟ وقتی صحبت از تعهد برای قهرمانی می شود خنده ام می گیرد. تیم های زیادی وجود دارند که می خواهند قهرمان شوند اما در نهایت یک تیم به این عنوان می رسد. حداقل از طرف خودم که همیشه به دنبال قهرمانی هستم، ما همیشه با هدف انجام این کار و تلاش برای قهرمانی فصل را شروع می کنیم. من می دانم که 9 سال گذشته هم همینگونه بوده است. اینکه یک اجبار برای ما وجود دارد باعث می شود لبخند بزنم اما این همیشه ما را به سمت کار و پیشرفت سوق می دهد.

مهم تر شدن بازی های رو در رو

تاثیر بیشتر بازی های رو در رو بین مدعیان نسبت به گذشته؟ همه ما موافقیم که حداقل در حال حاضر تعادل بیشتری را در لیگ می بینیم. مطمئناً مسابقات رو در رو از نظر رتبه بندی در جدول و از نظر جنبه ذهنی بسیار مهم است. از نظر روانشناسی ، پیروزی در مسابقات رو در رو باعث می شود احساس قدرت بیشتری کنید. در عین حال می بینیم که هر بازی حتی جدال با تیم هایی که برای قهرمانی نمی جنگند دشوار شده است. در هر مسابقه باید تلاش زیادی کرد و امتیازات برای همه مهم است. 

جملات چند روز گذشته در مورد جو منفی علیه اینتر می تواند تاثیر بدی داشته باشد؟ هر کاری که می کنم یا هر چیزی که می گویم همیشه به طرز منفی مشاهده می شود و در حال عادت به این موارد هستم. در ابتدای فصل که در کنفرانس های خبری آرام بودم، متهم شدم که دیگر خودم نیستم. حالا شما برعکسش را به من می گویید. احتمالا باید یک حد وسط پیدا کنم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رو در رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد

تیم فوتبال اینتر بعد از هفت ماه و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A طعم شکست را چشید آنهم مقابل همان تیمی که شکست اولش را رقم زده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دیدارهای شب گذشته (شنبه) هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، از ساعت 22:15 شنبه (به وقت تهران) تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام رقابت‌ها میهمان ساسولو تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

تنها گل این بازی در دقیقه 20 توسط آرماند لائورینت برای سبزومشکی‌پوشان منطقه امیلیا رومانیا به ثمر رسید تا این تیم 29 امتیازی شود و امیدش را برای فرار از منطقه سقوط افزایش دهد. این در حالی است که امپولی تیم هفدهم جدول با دو امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر در رده هفدهم قرار دارد.

اینتر اما برای اولین بار از روز 27 سپتامبر سال 2023 و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A تن به شکست داد و نکته جالب درباره باخت نراتزوری اینکه تنها شکستش پیش از این بازی هم در هفته ششم و مقابل همین ساسولو رقم خورده بود. با این نتیجه اینتر 89 امتیازی ماند و شانس سه رقمی کردن امتیازاتش در پایان این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را از دست داد. ساسولو تنها تیمی شد که در این فصل در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر را شکست داده است.

ماروتا: خواهان حفظ اینزاگی هستیم/ شجاعت تغییر را داریم

 

امروز پنج دیدار دیگر در هفته سی‌و‌پنجم سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:
کالیاری - لچه
هلاس ورونا - فیورنتینا
امپولی - فروزینونه
میلان - جنوا، ساعت 19:30 (به وقت تهران)
رم - یوونتوس، ساعت 22:15

در جدول رده‌بندی سری A پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 64 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!