Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که ما در کرونا درگیر جنگی محله محور و خانواده محور شده ایم، گفت: در این جنگ کسانی که به عنوان نیروهای تخصصی وارد عرصه می شوند باید مثل سه ضلع یک مثلث در کنار هم باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ حمیدملانوری شمسی عصر امروز با بیان این مطلب در نشست صمیمی هیئت مدیره های نظام پرستاری استان وتجلیل از پرستاران بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند اظهار داشت: با عنایت به مهمترین وظیفه پرستاران که همانا حفظ جان و سلامتی بیماران می باشد، تأثیر بسیار بزرگی بر جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاهش آلام بیماران و تسکین دردهای دردمندان از اصلی ترین وظایف پرستاران است که بر اساس اعتقادات دینی و مذهبی ما، نجات جان انسان ها جایگاه ارزشمندی دارد.  

استاندار خراسان جنوبی گفت: با عنایت به همین اهمیت، جامعه پرستاری ما باید شکرگذار خدا باشند که مسیر ارتزاق شان را در راه نجات اشرف مخلوقات قرار داده است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا، تصریح  کرد: امروز به واسطه شیوع کرونا، ناخواسته درگیر بحرانی جدی در زمینه بهداشت و سلامت جامعه شده ایم.

ملانوری افزود: شرایط فعلی، درست مثل یک جنگ تن به تنِ تحمیلی و نابرابر است که در آن با دشمنی مواجه هستیم که همه جا حضور دارد اما او را نمی بینیم و مدام در حال تغییر تاکتیک است.  

وی ادامه داد: اگر چه این بحران فرصت های زیادی کسب کردیم اما کسی که مثل رزمنده وارد این عرصه می شود، سختی های زیادی را تحمل می کند تا جامعه را سالم نگه دارد.

استاندار خراسان جنوبی  با اشاره به این که ما درگیر جنگی محله محور و خانواده محور شده ایم، گفت: در این جنگ کسانی که به عنوان نیروهای تخصصی وارد عرصه می شوند و مدیریت اجرایی را به عهده دارند ، کسانی که امور را پشتیبانی می کنند مثل دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مردم که در مخاطره قرار دارند، باید مثل سه ضلع یک مثلث در کنار هم باشند.

ملانوری تأکید کرد: اگر قرار است در این نبرد موفق شویم، این سه گروه باید با گفتمان واحد و با درک مشترک در کنار هم باشند و به شکل همسو اقدام کنند.

وی متذکر شد: مهمترین نتیجه این همراهی و تعامل را این روزها در کاهش آمار بیماران و مبتلایان و فوتی ها شاهد هستیم و آثارش را در جامعه به خوبی می بینیم.

کرونا همبستگی و همیاری مردم را تقویت کرده است + فیلمدورهمی‌های یلدایی سبب خیز مجدد کرونا می‌شودوضعیت کرونایی 4 شهر استان گیلان هنوز قرمز است

 مقام عالی دولت در خراسان جنوبی  اظهارکرد: در استان ما به جهت نجابت و همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا، این موضوع کاهش آمار بیماران، نمود بیشتری داشته و دارد.

وی با بیان اینکه  علاوه بر برنامه ریزی درست، مهار بیماری به تجهیزات و امکاناتی نیاز داشت که در راستای تأمین آنها اقداماتی صورت گرفت افزود: برای تقویت شرایط موجود نیز در جریان سفر وزیر بهداشت به استان، مواردی مطالبه شد که امیدواریم به زودی محقق شود.

استاندار خراسان جنوبی  تأکید کرد: این آمادگی و ارتقاء تجهیزات فقط نباید برای مقابله با بیماری کرونا باشد بلکه ما باید همیشه و برای برخورد منطقی با همه بحران ها باید آماده باشیم.

ملانوری تصریح کرد: در میدان مقابله با کرونا، جامعه پرستاری در کنار کادر بهداشت و درمان زحمات زیادی متحمل شدند که جای تقدیر دارد.

وی ضمن تبریک روز پرستار به جامعه پرستاری استان از مردم خواست؛ با عنایت به همزمانی روز پرستار با مراسم سنتی شب یلدا، مردم دورهمی ها را به صورت مجازی برگزار کنند و همراهی نمایند تا با کمک به مهار بیماری، بار سنگین زحمات پرستاران و کادر درمان سبک تر شود.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: به نمایندگی از دولت و مردم، قدردان زحمات پرستاران هستم.

به گزارش تسنیم استاندار در آستانه هفته پرستار و سالروز میلاد حضرت زینب(س) ضمن شرکت در نشست صمیمی هیئت مدیره های نظام پرستاری استان، در جمع پرستاران بیمارستان ولیعصر(عج) حضور یافت و با اهداء شاخه گل و عرض خداقوت، از تلاش های ارزنده سپیدپوشان این عرصه تقدیر کرد. پرستاران مراکز درمانی کلیه شهرستان های استان نیز از طریق ویدئو کنفرانس، این مراسم حضور را همراهی کردند.

انتهای پیام/252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است