Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:19:42 GMT

لقمه حرامی که گوش حق طلبی را کَر می‌کند!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۱۰۶۸

لقمه حرامی که گوش حق طلبی را کَر می‌کند!

‍‍‍‍‍‍

حجت الاسلام سید احمد حسینی سخنران و کارشناس مذهبی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آثار مخرب قمار و لقمه حرام در زندگی انسان گفت: گاهی ما خیال می‌کنیم مال حرام فقط به واسطه دزدی حاصل می‌شود؛ اما حقیقتاً اینگونه نیست. با کمی تأمل در تاریخ مشاهده می‌کنیم که در ظهر عاشورا وسط معرکه هنگامی که اباعبدالله (ع) برای لشکر دشمن صحبت می‌کردند، کسی شنوای کلام ایشان نبود و دلیل این موضوع را پر شدن شکم آنان از لقمه حرام بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گاهی اوقات لقمه حرام خیلی راحت و آسان به زندگی مان می‌آید. در شرایط امروزی متأسفانه شاهد آن هستیم که یکی از مصادیق لقمه حرام در جامعه و برخی از خانواده‌ها، موضوع قمار و برد و باخت مبلغی پول است. افراد به واسطه گذاشتن مبلغی پول برای بردن مبلغی بیشتر، لقمه حرامی را وارد زندگیشان می کنند که آثار مخرب آن به مراتب بیشتر از سود آن است؛ تا جایی که کانون خانواده و در نهایت جامعه را نابود می کند.

شما می‌توانید فیلم توضیحات حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی در این زمینه را در ادامه ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قمار قماربازی لقمه حرام لقمه حلال لقمه حرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران طرح نور را موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن آندُلس‌سازی را دنبال می‌کند، طرح نور موجب تذکر جدی به افرادی می‌شود که حریم‌ها و ارزش‌های انسانی و دینی را زیر پا گذاشته‌اند؛ بنابراین عموم مردم مؤمن و جامعه روحانیت و حزب‌اللهی کرمانشاه سپاسگزار و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و مدیر حراست تبلیغات اسلامی استان در راستای تقدیر از پلیس برای اجرای طرح نور در محل فرماندهی انتظامی استان حضور یافتیم و از سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعی از مؤمنین و مؤمنان به همراه مدیران اداره‌کل تبلیغات استان با حضور در معابر از مجریان طرح نور عفاف و حجاب فراجا در استان با اهدای شاخه‌های گل تقدیر کردند.

کد خبر 749755

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟