Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: جوانان فارغ‌التحصیل لیسانس و فوق‌لیسانس بیکار شهرستان کامیاران شغل می‌خواهند و باید برای این وضعیت تدبیری اندیشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز به کامیاران سفر کرد و در جلسه شورای اداری، فرهنگ عمومی و نشست با روحانیون و علمای این شهرستان حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا سیدمحسن حسینی امام جمعه اهل سنت کامیاران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدوارم حضور نماینده ولی فقیه در کردستان در این شهرستان خیر و برکت به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهیدان کردستان مظلومانه‌‏تر و غریبانه‏‌تر به شهادت رسیده‌اند؛ گفت: نقطه به نقطه استان به خون شهدا آمیخته شده و شهرستان کامیاران نیز شهدای زیادی تقدیم نظام کرده است.

امام جمعه اهل سنت کامیاران با بیان اینکه مردم به پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی افتخار کرده و خود را مدیون نظام و رهبری می‌دانند، تصریح کرد: در شهرستان کامیاران جوانان فارغ‌التحصیل بیکاری وجود دارد که دوغ‌فروشی هم برای آنان پیدا نمی‌شود و از مسئولان انتظار داشته که توان و ظرفیت نیروهای بومی به‌کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه مردم تا آخرین قطره خون پای نظام و رهبری ایستاده‌اند، تاکید کرد: از نماینده ولی فقیه در استان کردستان انتظار می‌رود که در برخی از حوزه‌ها که تبعیض و در حق جوانان اجحاف و کم‌کاری شده، پیگیری شود.

ماموستا حسینی با تاکید بر اینکه مسئولان باید جهادی کار کنند، یادآور شد: جوانان فارغ‌التحصیل لیسانس و فوق‌لیسانس بیکار شهرستان کامیاران شغل می‌خواهند و باید برای این وضعیت تدبیری اندیشیده شود.

محبت به اهل‌بیت(ع) در میان مردم شیعه و سنی کامیاران موج می‌زند

حجت الاسلام احمد زارعی امام جمعه اهل تشیع کامیاران نیز در این مراسم با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی زیادی در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: مردم شیعه و سنی این دیار با هم متحد و به اهل‌بیت(ع) محبت داشته و در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی را دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان کامیاران 417 شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: محبت به اهل‌بیت(ع) در میان مردم شیعه و سنی این شهرستان موج می‌زند. در بین مسئولان و روحانیون نیز فضای اخوت و هم‌افزایی حاکم است.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران تصریح کرد: امیدوارم حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این شهرستان مایه خیر و برکت برای مردم شود.

62 هزار فرصت شغلی در استان کرمان به‌دلیل شیوع کرونا از دست رفته استتعهد ایجاد 36 هزار شغل در استان البرز در سال‌جاری/بیش از 20 هزار نفر اشتغال در سامانه رصد ثبت شد

افزایش 23 درصدی طلاق در کامیاران

مسعود الماسی فرماندار کامیاران نیز در این مراسم از افزایش 23 درصدی طلاق در برابر افزایش 8 درصدی ازدواج در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از مسئولان و مردم انتظار می‌رود که امسال به دلیل شرایط کرونایی دورهمی‌های شب یلدا را لغو کنند.

وی با بیان اینکه دولت بخشی از حکومت است، گفت: با انسجام ملی و مشارکت در انتخابات می‌توانیم امنیت کشور را بالا ببریم و اجازه تعرض و سوءاستفاده به دشمنان و معاندان نظام ندهیم.

فرماندار شهرستان کامیاران با تاکید بر اینکه ادارات باید روابط‌عمومی‌ها را تقویت کنند، تصریح کرد: اقدامات زیادی در سطح شهرستان همچون پرداخت 34 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌ پایدار روستایی، فعال کردن 10 واحد گاوداری نیمه فعال، احداث گلخانه جدید، در دست اقدام بودن آبگیری سد امیرآباد و رمشت، انتقال آب سد گاوشان به اراضی دیم، کسب رتبه یک 10 اداره در ارزیابی ادارات و... انجام شده که مورد غفلت واقع شده است.

الماسی با تاکید بر ضرورت مقابله با قاچاق و کنترل بازار گفت: انتظار می‌رود تیم نظارتی و بازرسان قوی‌تر عمل کرده و در بازار سطح شهرستان حضور فعال داشته باشند تا از گرانفروشی جلوگیری به‌عمل آید.

انتهای پیام/492/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوانان فارغ التحصیل نماینده ولی فقیه شهرستان کامیاران امام جمعه اهل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان آمریکایی

نامش اسنا است و به تبسم شهرت دارد؛ در رشته مهندسی پزشکی فارغ التحصیل شده بود آن هم با بهترین معدل قرار بود در مراسم فارغ التحصیلی سخنرانی کند اما بخاطر حمایت از فلسطین به او اجازه ندادند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • آزادی بیان آمریکایی