Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:33:18 GMT

پاری سن ژرمن و اعلام آماده باش برای انتقال رویایی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۱۷۵۳

پاری سن ژرمن و اعلام آماده باش برای انتقال رویایی

ترنسفرمارکت مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به فروشگاه‌های خود اعلام کرده که برای جذب مسی در ژانویه آماده باشند.

به گزارش "ورزش سه"، طی ساعات گذشته بحث انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن به یکی از اتفاقات جنجالی دنیای فوتبال تبدیل شده است؛ جایی که شبکه تلویزیونی الچرینگیتو اعلام کرد پدر و مدیر برنامه فوق ستاره آرژانتینی در کنسولگری قطر در شهر بارسلونا حاضر شده و جلسه مهمی را برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این شبکه تلویزیونی مدعی شد که پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد هر طور که شده لیونل مسی را به خدمت بگیرد.

 

چند ساعت بعد از ادعای الچرینگیتو خورخه مسی به این شایعه واکنش نشان داد و تمام شایعات درباره انجام مذاکرات با باشگاه فرانسوی برای انتقال پسرش به این تیم را رد کرد اما همچنان اخبار جدیدی در رابطه با این موضوع شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که بحث حضور فوق ستاره آرژانتینی در پاریس جدی تر از حد تصور است.

 

 

 

 

در همین ارتباط دقایقی پیش ترنسفرمارکت ادعای عجیبی را مطرح کرد. بر بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این منبع باشگاه پاریسن ژرمن به فروشگاه‌های خود اعلام کرده که آماده اعلام رسمی انتقال لیونل مسی به این تیم در نقل و انتقالات ژانویه باشند و در واقع شرایط را برای فروش پیراهن های او که احتمالاً درخواست برای آن سرسام آور خواهد بود، مهیا کنند.

بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی در اصفهان در خصوص اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت اینکه اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق نشود، است. اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت

اسلامی با بیان اینکه این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه شده است، گفت:‌ هدف ما این است که با این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهیم و برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی ایجاد شود و این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229645 برچسب‌ها سازمان انرژی اتمی

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس