Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شهبازی گفت: نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی در نهاوند نیاز به پیگیری ویژه و اعتبارات بانکی دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ علیرضا شهبازی، نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر و معاون وزیر نیرو با توجه به نیازمندیهای شهرستان در صنعت برق دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی در این خصوص گفت: این دیدار به منظور تقویت زیر ساخت‌های حوزه انرژی در راستای تشویق سرمایه‌ گذاران به سرمایه گذاری در زمینه های مختلف صنعتی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: مطالبات شهرستان در این حوزه به معاون وزیر اعلام شد و وی نیز دستورات لازم رابه منظور پیگیری و مساعدت های لازم صادر کرد.

نماینده نهاوند به مطالبات و مصوبات این دیدار اشاره کرد و گفت: ایجاد پست برق فشار قوی ۲۳۰/۶۳ کیلوولت نهاوند با توجه به نیاز صنایع بزرگ شهرستان همچون دولومیت و پتروشیمی و صنایع تولیدی از جنله این مصوبات بود.

وی ادامه داد: تسریع در پروژه پست برق فشار قوی ۶۳/۲۰کیلوولت نهاوند ۳ و نهاوند ۴ با توجه به نیاز صنایع و کشاورزی شهرستان و همچنین مشکل افت ولتاژ نقاط مختلف شهرستان با توجه به اینکه زمین این پروژه توسط شهرستان به آن اختصاص داده شده دیگر درخواست ارائه شده در این دیدار بود.

شهبازی گفت: با توجه به عزم وزارت نیرو برای تشویق مردم به نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی سهم نهاوند از این انرژی پاک تقریبا صفر بوده است که نیاز به پیگیری ویژه و اعتبارات بانکی دارد.

وی افزود: تخصیص یک دستگاه دیزل ژنراتور ۲۰۰KVA برای استفاده در شرایط بحرانی شهرستان با توجه به موقعیت آب و هوایی و زلزله خیز بودن منطقه و ملاحظات پدافند غیر عامل از جمله مطالبات شهرستان بود که محقق شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اظهار داشت: با توجه به مطالبات مردمی در جهت بهبود روشنایی معابر سطح شهر نیاز به ۵۰۰ عدد پایه روشنایی و لامپ LED می باشد که در این جلسه مقرر شد تامین شود.

شهبازی در پایان گفت: مساعدت در اجرای طرح مشارکتی پارک آموزشی مهارتی و تخصصی شبکه های توزیع برق جهت آموزشهای ضمن خدمت پرسنل شرکت توزیع استان و شهرستان و همچنین آموزش دانشجویان فنی سطح استان از دیگر مصوبات این دیدار بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دغدغه مردم شهرستان زیرکوه درخصوص تخریب قنوات و جاده‌ها به طور ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری؛ جواد قناعت در جریان سفر به شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باران رحمت الهی خوبی در خراسان‌جنوبی بارید که موجب شادی مردم شد اما در کنار این شادی، ما شاهد صحنه‌های تلخی هم بودیم.

قناعت با بیان اینکه بارش باران به شکل رگباری موجب خسارت به حاجی‌آباد و روستاهای اطراف آن شد، افزود: از همان ساعات اولیه سیل، شاهد حضور میدانی همه مدیران ستاد مدیریت بحران استان در مناطق بودیم و ارتش و نیروهای نظامی ما هم پای کار بودند و فضای همدلی خوبی بین دستگاه‌ها حاکم بود.

وی گفت: راهداری، آب منطقه‌ای، جهادکشاورزی، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها پای کار بودند که سبب تقلیل خسارت‌های سیل شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بازدیدی که از مناطق سیل زده زیرکوه داشت، گفت: روستای نوده، محمدآباد، معصوم آباد، شاهرخت و سایر روستاهای بخش شاسکوه از جهت سیل به باغات، قنوات و محصولات کشاورزی دچار خسارت شده بودند.

وی از اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت برای جبران خسارات در زیرکوه خبر داد و گفت: بند خاکی روستای نوده شکسته و مطالعات آن در دست تکمیل است و باید بالا دست آن سه تا چهار بند خاکی احداث شود، این مهم برای بلند مدت است و باید منابع مالی آن در سطوح ملی تأمین شود.

قناعت گفت: همه مسیرها بازگشایی شده است اما برخی پل‌ها باید لای‌رویی شود و به صورت کوتاه مدت مشکلات رفع شوند.

وی با اشاره به دغدغه مردم درخصوص قنوات تخریب شده در این مناطق گفت: باید اقدامات موقت برای تأمین آب روستاها انجام شود تا این دغدغه رفع شود و پیگیری‌های لازم برای این مهم و جاده‌ها به طور انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جلسه استانداران در تهران طی هفته آینده افزود: حتماً موارد خسارت سیل در این جلسه بیان خواهد شد تا با برنامه‌ریزی خوب دستگاه‌های مدیریت بحران، منابع اعتباری برای جبران خسارت‌ها تأمین شود و اقدامات بلندمدت اجرایی شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات رسانه‌ها برای انتشار اخبار در اسرع وقت، گفت: اخبار سیل در شهرستان زیرکوه در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان اطلاع رسانی شد که اثرگذار بود.

قناعت با اشاره به بازماندن تعدادی از دانش آموزان شهرستان از کنکور، به قول مساعد رئیس سازمان سنجش درخصوص برگزاری آزمون ویژه برای این افراد اشاره کرد و متذکر شد: مسئولان شهرستان زیرکوه و مردم درخواست استفاده از سهمیه پنج درصدی مناطق سیل زده را دارند که این مهم به صورت کتبی از وزیر علوم درخواست شده است.

کد خبر 750020

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان