Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاموسی گفت: شهرداری دزفول یک باب منزل مسکونی در حوالی پل باستانی جهت الحاق به این پل را خریداری کرد.

«فرهاد جاموسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد:  با پیگیری انجام شده یک منزل جهت الحاق به پل باستانی توسط شهرداری دزفول خریداری شد

 

دبیر کمیته احیای پل باستانی افزود: تلاش می‌شود با اقدامات انجام شده در خصوص مراحل بعدی با همت مردم به سمت جهانی شدن پل باستانی دزفول گام‌های خوبی برداشته شود و نگرانی شهروندان نسبت به احیا و حفظ این میراث ارزشمند باستانی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: برای ترمیم پل باستانی به اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان نیاز است و در مرحله جهت  مرمت بخش کوچکی از  پل به هشت هزار آجر به  مبلغ ۲۲ میلیون تومان نیاز است.


جاموسی با بیان اینکه برای مرمت پل باستانی به کمک خیرین نیاز است یاد آور شد: کارگروهی تشکیل شده و اولین جلسه در خصوص مرمت پل باستانی با حضور مسئولان و خیرین انجام گرفت.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: پل باستانی دزفول شهرستان دزفول دزفول پل باستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود