Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر سه‌شنبه در رزمایش کمک مومنانه در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری سراسر ایران اسلامی مملو از همدلی، همیاری و کمک مومنانه است.
وی ادامه داد: به کارگیری همت‌های بلند و اراده‌های پولادین همواره در طول انقلاب اسلامی راهگشا و مشگل گشا بوده و امروز که بیماری کرونا مشکلات و آسیب هایی به برخی وارد کرده قطعا با به کار گیری همت های بلند می توان آنها را رفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک اظهار داشت: آن چیزی که از ابتدای بیماری کرونا مورد تاکید بود و مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند دعا و تضرع بود چراکه دعا کلید حل مشکلات است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: توجه به معنویت در طول انقلاب اسلامی همواره موجب رفع تهدیدات و ایجاد فرصت‌ها شده و امروز در برابر مشکلات باید دعا به عنوان رمز گشایش مشکلات مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: شرایط امروز استان مرکزی در مقابله با بیماری کرونا به طور نسبی مطلوب است و مرحله سوم کمک مومنانه را در دستور کار داریم.



فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز گفت: در رزمایش امروز که به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) برگزار می‌شود، ۱۵ هزار سبد معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان اهدائی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با مشارکت ۱۴۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در استان مرکزی توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری افزود: این بسته‌های معیشتی که در قالب کمک مومنانه در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود، توسط بنیاد مستضعفان تامین و با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان مرکزی در اختیار مردم نیازمند قرار می گیرد.
وی ادامه داد: ارزش هر سبد به میزان ۴۰۰ هزار تومان و سبدهای اهدایی بنیاد مستضعفان در مجموع به میزان ۶ میلیارد تومان است.
فرمانده سپاه اراک گفت: از این تعداد ۴ هزار ۵۰۰ بسته در سطح شهر اراک بین ولی نعمتان توزیع خواهد شد که اولویت با مناطق حاشیه نشین شهر است.
سرهنگ پاسدار مهجوری اصافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا هستیم تعداد ۴ هزار بسته غذایی شامل میوه و آجیل در نظر گرفته شده که در مناطق حاشیه نشین شهر توزیع خواهد شد.
تاکنون بیش از ۶۷ هزار بسته معیشتی در شهر اراک توزیع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بسته حمایتی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بسته حمایتی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک ویروس کرونا بسته حمایتی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک اخبار کنکور انقلاب اسلامی استان مرکزی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند