Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:46:17 GMT

برخی از تصمیم های ستاد ملی کرونا غیرقابل توجیه است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۲۰۱۲

برخی از تصمیم های ستاد ملی کرونا غیرقابل توجیه است

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در استان و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باز هم می‌توان برای بزرگداشت ایام الله برنامه ریزی دقیق و قابل اجرایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یادآوری ایام الله و روزهای تاریخی و سرنوشت ساز کشور، وظیفه‌ای دینی، ملی و انقلابی است و هر کس در برابر برگزاری مراسم بزرگداشت این مناسبت‌های مهم انقلاب مانع تراشی کند، باید در پیشگاه خدا و خلق پاسخگو باشد.

محمودی گفت: اگر چه ما در راستای اطاعت از  فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تابع نظرات ستاد ملی کرونا بوده و خواهیم بود ولی برخی تصمیم های این ستاد را در برگزار نشدن مراسم، غیر قابل دفاع و توجیه می دانیم و لازم است تا در این تصمیم‌گیری‌ها، از نظرات کارشناسان امر نیز استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های مهمی نظیر دهه بصیرت، ایام الله ۹ دی، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهادت شهید فخری زاده، لازم است تا برای بزرگداشت این ایام، پیش بینی مناسب را انجام داد و کارگروه‌های تخصصی، برنامه‌های عملیاتی خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ۲۵ کارگروه تخصصی، برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر را بر عهده دارند تا این ایام با شکوه هر چه بیشتر گرامی داشته شود.

محمودی افزود: با وجود گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هرچه از عمر این انقلاب می گذرد، اثرات و برکات آن بیش از پیش نمایان شده و مسیر برای رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هموارتر می‌شود.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین محسن فخری‌زاده جمهوری اسلامی قاسم سلیمانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین محسن فخری زاده جمهوری اسلامی قاسم سلیمانی دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین محسن فخری زاده جمهوری اسلامی قاسم سلیمانی دهه فجر اخبار کنکور ایام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

(تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد