Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم استاندار قم بر لزوم تامین زیرساخت‌های لازم برای دو منطقه استان که در مسیر شهرستان شدن هستند، تاکید کرد.

بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: همه مصوبات باید به ذینفعان اطلاع‌رسانی شود تا مخاطبان آن بتوانند از آن مطلع شوند. در ارتباط با توسعه استان یکی از اقدامات ساختاری و زیربنایی ایجاد دو شهرستان مستقل و جداست و متناسب با این تقسیمات باید در تمامی زمینه‌ها تمام زیربناها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با تاکید برلزوم ملاحظات زیست محیطی در فعالیت‌های صنعتی در استان تصریح کرد: در باب توسعه متوازن پس از انجام مطالعات هر کدام در زمینه‌ای قابلیت توسعه داشتند می‌توان آن را پیگیری کرد، مثلا در خلجستان در زمینه گردشگری می‌توانیم توسعه داشته باشیم از همین رو باید ظرفیت‌های بالقوه را با جدیت بالفعل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نواحی صنعتی پتانسیل مهم برای توسعه استان و توسعه متوازن است که باید فعال شوند تا شاهد شکوفایی صنعت در بخش‌های مختلف استان باشیم.  

در ادامه مرتضی حیدری نیز با بیان اینکه منطقه کهک در تامین برق مشکل دارد گفت: با توجه به اینکه اگر شهرستان جدید ایجاد شود برق باید در اولویت برنامه‌های آتی باشد، الحاق صورت گیرد و پس از آن با رفع محدودیت‌ها برای صنعت مسایل را پیگیری کنیم.

فرماندار قم با اشاره به اینکه شهرک پوشاک در کهک باید آماده‌سازی شود افزود: اینجا فضای تولیدی، تجاری و نمایشگاهی باشد در این صورت مردم هم از آن استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه گفته می‌شود زمینی برای شهرک پوشاک وجود ندارد درست نیست تصریح کرد: زمینی در منطقه مورد نظر وجود دارد که زیرساخت‌های آن هم فراهم هست، از آنجا که کار در صنعت پوشاک سبک است می‌توان به سرعت آن را راه‌اندازی کرد.

حیدری به کوه وتوس و معدن سنگ اشاره کرد و گفت:باید کارگاه‌های فراوری سنگ‌های زینتی در این منطقه مستقر و مردم منطقه در آن مشغول کار شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم بهرام سرمست استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: این استان به‌واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین استانی حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: سمنان واحدهای تولیدی مواد غذایی و واحدهای صنعتی بسیاری دارد که مرتبط با سلامت مردم است و باید مراقبت‌ها در این زمینه در بخش پدافند غیرعامل اندیشیده شود. 

هاشمی بیان کرد: وجود دو نیروگاه بسیار مهم در حوزه تولید برق و فاز ۳ و ۴ نیروگاه سیکل ترکیبی که به‌تازگی با حضور رئیس جمهوری بهره‌برداری شد، از دیگر مواردی است که می‌طلبد تمهیدات و ساز و کارهای پدافند غیرعامل در آنها به‌درستی اجرایی شود.

وی حفاظت و حراست از این تاسیسات را مهم دانست و گفت: باید به بحث پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های مهم توجه ویژه‌تری شود. 

استاندار سمنان ادامه داد: پراکندگی روستاها، وجود راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی متعدد و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ پدافند غیرعامل برجسته‌تر می‌کند. 

وی بیان کرد: در بحث انتخابات سال گذشته با اقدامات انجام‌شده و تمهیدات اندیشیده‌شده پدافندی، ضمن محافظت از زیرساخت‌ها، در اولین لحظات برگزاری انتخابات، ارتباط تمام شعبات اخذ رأی برقرار و روند رای‌گیری انتخابات بدون تاخیر آغاز شد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید در مدت تعیین‌شده و در راستای اجرای مطلوب مراقبت‌های پدافند غیرعامل حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان، دوگانه‌سوز شوند.

استاندار سمنان گفت: تقویت و نظارت بیش از پیش در امر حفاظت از تاسیسات و اماکن حساس در استان و تقویت پایش تصویری در جای جای استان از دیگر مواردی است که باید در بخش پدافند غیرعامل در دستور کار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش