Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@11:06:38 GMT

فکری خوب است اما شما به فکر خودت باش

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۲۶۲۳

به گزارش جام نیوز، در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو با استقلال، محمد نوازی به‌عنوان مربی تیم مشهدی روبه‌روی خبرنگاران نشست و در بخشی از سخنانش به حمایت از کادرفنی تیم حریف پرداخت: «محمود فکری مربی خوبی است و باید به او فرصت داد.» حتما همین‌طور است، اما بهتر است نوازی بیشتر نگران سرنوشت خودش و مهدی رحمتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال آنها هم تا قبل از این بازی سینوسی نتیجه گرفته بودند و در شرایطی نیستند که بخواهند برای بقیه مهلت بخرند. آدم یاد علیرضا منصوریان می‌افتد که بعد از بردن مس رفسنجان گفته بود: «محمد ربیعی واقعا مربی خوبی است و باید به او فرصت داد.» مس و ربیعی این هفته نخستین بردشان را به‌دست آوردند، اما خود منصوریان هفته گذشته اخراج شده بود!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری محمد نوازی بازیکن محمود فکری استقلال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند