Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:37:30 GMT

توضیحات وزیر اطلاعات درباره ترور شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۲۸۹۳

توضیحات وزیر اطلاعات درباره ترور شهید فخری زاده

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه‌ای با حضور وزیر اطلاعات و معاونانش برگزار کرد و در آن گزارشی از عملکرد این وزارت خانه در حوزه امنیتی، مقابله با نفوذ دشمن، اشراف خارجی و مباحث فنی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: در این جلسه توضیحاتی درباره پیگیری‌های صورت گرفته در موضوع ترور شهید فخری زاده ارائه کردند و همچنین گزارشی درباره اقدامات علیه سرویس‌های اطلاعاتی دشمن بیان شد. همچنین گزارشی از پرونده عبدالله چعب، از فرقه حرکت النضال به نمایندگان دادند.

عمویی با اشاره با اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات گفت که دشمنان سرمایه گذاری مالی و رسانه‌ای زیادی برای نفوذ فرهنگی انجام داده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه نمایندگان ضمن قدرانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات در مقابله با تهدیدات بر لزوم توجه به موضوع حفظ امنیت مردم تاکید داشته و حمایت کمیسیون امنیت ملی از تقویت فعالیت‌های وزارت اطلاعات را اعلام کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش کمیسیون امنیت ملی مجلس ترور شهید فخری زاده وزیر اطلاعات لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!