Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داده است که طرفین برجام در جلسه آتی کمیسیون مشترک برجام در خصوص برگزاری رویدادی در سطح وزیران پیش از پایان سال میلادی ۲۰۲۰ به گفت‌وگو می‌پردازند.

به گزارش ایمنا، یک منبع دیپلماتیک به اطلاع خبرگزاری تاس رسانده است که نمایندگان ایران و ۱+۴ (روسیه، چین، انگلیس، آلمان و فرانسه) در تاریخ ۱۶ دسامبر در نشست مجازی کمیسیون مشترک برجام در خصوص آماده‌سازی‌ها برای دیداری در سطح وزیران به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع این دیدار می‌تواند به صورت آنلاین و پیش از پایان سال میلادی ۲۰۲۰ به وقوع بپیوندد.

این منبع در این خصوص گفت: کمیسیون آماده‌سازی‌های آنلاین برای نشست در سطح وزیران که برای پیش از پایان سال برنامه‌ریزی شده را آغاز خواهد کرد.

به گفته این منبع انتظار می‌رود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این نشست به صورت آنلاین برگزار شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 461894

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برجام ایران وزارت امورخارجه مذاکره مذاکره مجدد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی و در راستای محرومیت زدایی از روستاها، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۵ روستا در شهرستان‌های نائین و فریدن از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور مقرر شد که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۵۱ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۳ هزار نفر، شامل ۴۳۰۰ خانوار به آب پایدار سالم و بهداشتی دست یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص برنامه زمان بندی تکمیل آبرسانی به روستاها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی آبرسانی به ۹ روستا تکمیل شده و ۶ روستای دیگر نیز نیز تاقبل از پایان اردیبهشت ماه سال جاری از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته نیز ۴۲ روستای شهرستان نائین از طریق طرح جهاد آبرسانی به آب پایدار دست یافتند، افزود: حذف آبرسانی سیار و محرومیت زدایی از روستاها یکی از اولویت‌های شرکت‌های آبفا بر مبنای جهاد خدمت رسانی است.

کد خبر 6091111

دیگر خبرها

  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین