Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در واکنش به برخی شایعات درباره سفرش به عمان گفت: قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می‌کنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران امشب (سه شنبه) در اظهاراتی ضمن تشریح اهداف سفرش به مسقط گفت: پس از سفر دو روزه به کابل، روز دوشنبه ۲۴ آذر به منظور برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان یک سفر چهار ساعته به عمان داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ساعت ۸ صبح وارد شدم،  ۹ صبح ملاقات با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان،  ساعت ۱۰ شروع کمیته مشورت های راهبردی تا ساعت ۱۲:۳۰ و امضای یادداشت تفاهم  و ساعت ۱۳ پرواز با هواپیمایی تابان ایر به سمت شیراز و سپس تهران.   عراقچی درباره این سفر بیان کرد: سفری فشرده و بسیار مفید بود. در بین کشورهای حوزه خلیج فارس روابط ایران با عمان همواره از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار بوده است.   وی افزود: ضمنا، قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می کنند ظاهرا درک درستی از شرایط کنونی ندارند.   گفتنی است امروز برخی سایت‌ها از اهداف سفر عراقچی به عمان را دیدار با یکی از نمایندگان جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا عنوان کرده بودند.   به گزارش فارس، عراقچی پیش از مسقط نیز به کابل سفر و با مقامات افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!