Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد لک برای درخشش در فینال آسیا یک انگیزه ویژه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محبوبترین اختاپوس دنیا از دید هواداران پرسپولیس که در لیگ قهرمانان نمایش بسیار خوبی داشته امیدوار است تبدیل به اولین دروازه‌بانی شود که در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان مقابل اولسان هیوندای کلین‌ شیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف پرسپولیس در مسابقه فینال، در مرحله گروهی ۱۴ گل در ۶ بازی زد تا صاحب قویترین خط حمله لیگ قهرمانان در مرحله گروهی باشد.

این تیم در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۰-۳ از سد ملبورن گذشت. در مرحله یک چهارم نهایی، ۲ گل به بیجینگ چین زد و در مرحله نیمه نهایی و در طول ۹۰ دقیقه توانست یک گل به ویسل کوبه زد و حالا باید دید گلر پرسپولیس موفق به کلین‌شیت جلوی تیم قدرتمند کره‌ای خواهد شد یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اولسان هیوندای کره جنوبی پرسپولیس حامد لک زمان فینال لیگ قهرمانان آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا