Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمکت نشینی سیدحسین حسینی در ۴بازی اخیر استقلال با درخشش رشید مظاهری در ترکیب آبی ها همراه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی در لیگ نوزدهم نتوانست توقع هواداران استقلال را بر آورده کند او در ۳۰ بازی لیگ برتر ۳۱ گل دریافت کرد و فقط ۷ کلین شیت داشت.

حسینی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانست فرشته نجات استقلال باشد و مدیران استقلال برای سامان بخشیدن به اوضاع سراغ رشید مظاهری رفتند و او را جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در ۲ بازی ابتدایی برابر مس رفسنجان و فولاد خوزستان به میدان رفت اما بعد شکست ۱-۰ برابر فولاد خوزستان نیمکت نشین شد و در ۴ بازی اخیر مظاهری سنگربان اصلی استقلال موفق شده در ۳ بازی کلین شیت کند اما حسینی در این مدت واکنش یا اعتراضی نسبت به نیمکت نشینی نداشته است و در جمع خبرنگاران اعلام کرد تابع تصمیم محمود فکری خواهد بود.

حسینی این روزها برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال حضور پر قدرتی در تمرینات این تیم دارد و از حاشیه دوری می کند و به نظر می رسد او بعد از چند سال حضور در استقلال و فراز و نشیب های زیادی که داشته دیگر به نیمکت نشینی اعتراضی ندارد. حسینی در دوره ای که با رحمتی در استقلال هم بازی بود چند مرتبه به دلیل نیمکت نشینی از مدیران استقلال درخواست رضایت نامه کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر رشید مظاهری استقلال رشید مظاهری سیدحسین حسینی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو مهدی طارمی نیمکت نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس