Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@15:27:52 GMT

تمرین میزبانی در جام جهانی با لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۳۴۵۳

تمرین میزبانی در جام جهانی با لیگ قهرمانان آسیا

مسؤولان فوتبال قطر در نظر دارند تا در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا آمادگی خود برای میزبانی در جام جهانی را به نمایش بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، برخی منابع خبری عنوان کردند که در صورت تصویب و تایید نهایی در کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ به‌طور متمرکز و با حضور ۴۰ تیم در ۱۰ استادیوم این کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر اعلام این منبع، مسؤولان قطری برگزاری همزمان و فشرده این بازی‌ها را با حضور ۴۰ تیم، تمرینی برای برگزاری هر چه بهتر جام جهانی ۲۰۲۲ در نظر دارند.

 

هنوز زمان دقیق این بازی‌ها مشخص نشده، اما مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال قطر در نظر دارند این بازی‌ها را در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ و پس از پایان ماه رمضان برگزار کنند.

 

در فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین‌بار ۴۰ تیم حضور خواهند داشت و به ۸ گروه ۵ تیمی در منطقه شرق و غرب تقسیم خواهند شد که قطری‌ها در این رقابت‌ها قصد دارند به بهترین شکل میزبانی را در ۱۰ ورزشگاه به عمل آورند و به‌نوعی آماده جام جهانی شوند.

 

پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد نمایندگان ایران در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود که هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده دو تیم(استقلال و فولاد) یا کمتر در پلی‌آف هستند.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران، تمرین امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت خود را از ساعت ۱۲ در دو بخش در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند که در جریان آن توضیحات لازم از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان ارائه شد.

شروع تمرین در سالن بدنسازی بود که به کشش و کار با وزنه اختصاص داشت. بازیکنان سپس وارد زمین شدند و برنامه پر نشاطی را با تنیس فوتبال در چهار گروه انجام دادند. در تمرین امروز نیز همه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس تا بازی با تیم هوادار، دو جلسه تمرینی دیگر را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6100715

دیگر خبرها

  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!/ با درد بازی کردم
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا