Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها می گوید خودش بهتر از هر فرد دیگری به امتیاز از دست دادن ها و فرصت سوزی های تیمش واقف است. 

پپ گواردیولا متوجه نقص تیمش نمی شود چرا که آن ها به اندازه کافی فرصت گلزنی ایجاد می کنند و فقط ضربه پایانی مطابق انتظار پیش نمی رود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تساوی خانگی 1-1 برابر وست برومویچی که در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد، برای هواداران سیتیزن ها و در صدر آن ها خود گواردیولا قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه پس از بازی روی همین نکته تاکید کرد.

در نیمه اول خیلی فرصت نساختیم. حریف با تعداد نفرات زیادی دفاع می کرد و ما نتوانستیم توپ های دوم را تصاحب کنیم. در نیمه دوم هر کار کردیم، فقط نتوانستیم گل بزنیم. به اندازه کافی برای برنده شدن در این بازی فرصت ساختیم. فکر می کنم 26 شوت زدیم. فقط لازم بود توپ را وارد دروازه کنیم. در حال حاضر در این زمینه مشکل داریم و باید خوشبینی خودمان را حفظ کنیم. برای دیدن تفاوت (نتایج تیم) در امسال و سال گذشته، نیازی به هوش بالایی ندارید. مسئله اعتماد به نفس نیست. سرخیو آگوئرو چهار ماه مصدوم است ولی ما فرصت می سازیم، فقط نمی توانیم آن ها را گل کنیم. 

سرمربی منچسترسیتی همچنین اضافه کرد: 

نمی دانم (چرا تیم های بزرگ در حال امتیاز از دست دادن هستند). جدول را بررسی نکرده ام ولی ما باید برنده می شدیم. این لیگ سخت است. تیم ها فیزیکی، قوی و بسیار خوب هستند. مسئله امتیاز (و اختلاف با صدر) نیست؛ باید در چنین بازی هایی برنده شد. خودمان متوجه این امتیاز از دست دادن ها هستیم. باید در چنین مسابقاتی برنده شد. فاصله زیادی با صدر نداریم ولی باید وست بروم را در خانه شکست داد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. این شرایط برای همه عجیب است. ما لایق برنده شدن بودیم ولی برنده نشدیم. 

گواردیولا در مورد این که در پایان بازی به داور چهارم (آنتونی تیلور) چه می گفت، افزود: 

گفتم که چهار دقیقه وقت اضافی کافی نیست. فقط سه دقیقه منتظر بازیکنی که زمین افتاده بود ماندیم. با در نظر گرفتن تعویض ها، چهار دقیقه کافی نبود. اما در حقیقت حرف، حرف داور است و تصمیم گیری با او بود. 

همچنین بخوانید:

التماس پپ گواردیولا به داور برای اعلام وقت اضافه بیشتر / عکس منچسترسیتی 1-1 وست برومویچ؛ رونمایی از سامانه دفاعی جانستون در اتحاد 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!

سرمربی منچسترسیتی به ستاره پرتغالی قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد.

طرفداری | پپ گواردیولا مشکلی با انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپورت کاتالان، همانند دو فصل گذشته، نام برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، در صدر فهرست نقل و انتقالات ژاوی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ارتباطی عمیق بین این بازیکن و سرمربی بارسا شکل گرفته، همان‌طور که تابستان گذشته نیز با هم صحبت‌هایی داشته‌اند .شواهد حاکی از آن است که این بازیکن 29 ساله تمایل زیادی دارد پس از کسب افتخارات متعدد با منچسترسیتی تحت مربیگری پپ گواردیولا، چالش جدیدی را در فوتبال اسپانیا و به طور خاص در بارسلونا تجربه کند. با وجود تمدید قرارداد سیلوا با قهرمان انگلستان تا سال 2026، گواردیولا با درکی مثال‌زدنی، به این بازیکن قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد. پپ اگرچه در یکی‌دوفصل اخیر برای ماندن برناردو سیلوا پافشاری کرده بود، حال چراغ سبز خود را به این ستاره پرتغالی نشان داده است. انتقال این هافبک تکنیکی به بارسلونا، رقمی در حدود 58 میلیون یورو (50 میلیون پوند) برای آبی‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!