Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه اصلی ریاست باشگاه بارسلونا در مقابل ورزشگاه خانگی تیم رئال مادرید حرکت جالبی انجام داده است.

خبرگزاری میزان - روز پنجم بهمن ماه قرار است انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار شود. ۹ گزینه برای رسیدن به صندلی ریاست این باشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که در این بین، یکی، دو گزینه شانس بیشتری برای پیروزی در این انتخابات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه‌های اصلی، خوان لاپورتا و ویکتور فونت هستند.

لاپورتا که به موفق‌ترین رییس تاریخ باشگاه بارسلونا مشهور است در شرایطی قصد دارد دوباره به این باشگاه بازگردد که طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. در دوره مدیریت لاپورتا، بارسلونا به قدرت مطلق فوتبال جهان تبدیل شده بود و هر ساله جام‌های زیادی در سطح داخلی و بین‌المللی کسب می‌کرد.

حالا با احتمال بازگشت لاپورتا به بارسلونا هواداران این باشگاه بسیار به آینده تیم‌شان امیدوار شده‌اند چراکه معتقدند لاپورتا توانایی بازگرداندن شکوه به نیوکمپ را دارد. در این میان، کاندیدا‌های ریاست بارسا این اجازه را پیدا کرده‌اند که برای خود تبلیغات انجام دهند تا رای جمع کنند که در این بین لاپورتا یک حرکت عجیب انجام داده است.

لاپورتا پرچم بزرگ تبلیغاتی خود را در فاصله ۱۰۰ متری ورزشگاه خانگی رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو روی یکی از ساختمان‌ها به اهتزاز درآورده تا اینگونه هم برای خودش رای جمع کند و هم برای کهکشانی‌ها کری بخواند. این مسئله با واکنش تند هواداران مادریدی مواجه شد و در مقابل هواداران بارسلونا از آن استقبال کردند.

با این شرایط، باید منتظر ماند و دید آیا لاپورتا می‌تواند دوباره رییس بارسلونا شود و سر و سامانی به وضعیت این تیم بدهد یا خیر.

بیشتر بخوانید: بازگشت احتمالی موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا به این باشگاه

انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا رئال مادرید خوان لاپورتا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا رئال مادرید خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • ببینید | حرکت جالب سید حسن خمینی در یک دیدار دیپلماتیک
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!