Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آخرین شنیده‌ها انتخاب بازیگران و تست گریم نهایی بیش از ۹۰ درصد بازیگران سریال تلویزیونی «شهید باکری» به اتمام رسیده است، از جمله نکات مهم درباره گروه بازیگران این سریال باید به استفاده حداکثری حجازی فر از بازیگران جوان اشاره کرد.  

خبرگزاری میزان - براساس آخرین شنیده‌ها انتخاب بازیگران و تست گریم نهایی بیش از ۹۰ درصد بازیگران سریال تلویزیونی «شهید باکری» به اتمام رسیده است، از جمله نکات مهم درباره گروه بازیگران این سریال باید به استفاده حداکثری حجازی فر از بازیگران جوان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سریال کوتاه «شهید باکری» همزمان با زمستان سال جاری فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد، فیلمبرداری این سریال در دو شهر تهران و آبادان انجام می پذیرد و قرار است لوکیشن های شهری اثر در تهران ضبط و فیلمبرداری گردند. 

همچنین قرار است تا سکانس‌های مربوط به جنگ این سریال در شهر آبادان و حوالی این شهر فیلمبرداری شود، سریال هفت قسمتی شهید باکری به برهه خاص زمانی از زندگی تا شهادت این شهید و همراهانش می پردازد، سریالی که در آن هر قسمت از اثر به یکی از همراهان شهید باکری می پردازد. 

چندی پیش هادی حجازی‌فر در صفحه اینستاگرام خود از حل شدن مشکل لوکیشن سریال «شهید مهدی باکری» خبر داد، وی چندی پیش در صفحه خود از تمامی مسئولین کشوری و لشکری درخواست کرده بود تا در ساخت این اثر تلویزیونی به یاری‌اش بیایند. 

حجازی فر فر اعلام کرده که با حل مشکل لوکیشن تمامی مقدمات برای شروع فیلمبرداری اثر آماده است و «سریال شهید باکری» به زودی جلوی دوربین می رود. این مجموعه به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در ۷ قسمت با پروداکشن سینمایی تهیه و تولید می‌شود و محصول سیمافیلم است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

براساس آخرین اخبار در حال حاضر «فارس باقری» و «امیر نوروزی» در کنار هادی حجازی فر به تازگی نگارش نهایی فیلمنامه سریال «شهید باکری» را به اتمام رسانده اند، فارس باقری نمایشنامه‌نویس، کارگردان و نویسنده است. باقری طی سال‌های گذشته در عرصه تدریس و تولید تئاتر فعالیت داشته و امیر نوروزی نیز در آثار موفقی همچون نمایش «لانچر ۵» به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین هادی حجازی فر برای سایر نقش‌های این سریال در حال جستجو در میان بازیگران جوان تئاتر است، وی در اعلامیه‌ای از بازیگران بین هفده تا بیست و هفت سال دعوت کرده تا بخش کوتاهی را به صورت ویدیو برای فارس باقری به عنوان مسئول انتخاب بازیگر اثر ارسال نمایند.

با توجه به موضوعیت اثر انتظار می‌رود که حجازی فر در میان این بازیگران جوان به دنبال استعداد‌های تازه و گا‌ها شبیه به شخصیت‌های اصلی می‌گردد، شخصیت‌های تاریخی که طبیعتا با پیدا کردن ما به ازا‌های واقعی در چهره می‌توانند در باورپذیرتر کردن سریال کمک کنند.

حجازی فر از سال گذشته نشان داد که دغدغه های مهمتری از بازیگری دارد، وی مدیریت یک تماشاخانه تئاتر را بر عهده گرفت، فیلمنامه نوشت و کمتر به سراغ بازی در سینما رفت. هادی حجازی فر سال گذشته با نگارش فیلم سینمایی «آتابای» مورد تحسین اهالی رسانه قرار گرفت، حال وی به سراغ ساخت اولین سریال خود رفته است، سریالی که گمانه زنی‌هایی مبنی بر حضور پدرام شریفی در آن به گوش می‌رسد، براساس این اخبار شریفی نقش علی باکری، برادر شهید مهدی باکری را ایفا خواهد کرد.

«هادی حجازی فر» نام بازیگری است که شاید ۵ سال پیش کسی وی را به خوبی نمی‌شناخت، اما با حضور در درخشش در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» خبر از ظهور بازیگری صاحب در سینما‌ها را می‌داد، وی پس از ایستاده در غبار حضور تحسین برانگیزی را در نسخ اول فیلم ماجرای نیمروز به ثبت رساند.

همکاری حجازی فر با مهدویان در این دو فیلم به سرعت از وی چهره‌های مطرح خلق کرد، بازیگری که شاید سال‌ها در تئاتر فعالیت می‌کرد، اما سینما تازه روی خوش به وی نشان داده بود. همین موفقیت باعث شد تا حجازی فر به چهره مطلوب بسیاری از کارگردانان تبدیل شده و پیشنهادات فراوانی را جذب کند.

وی طی همین سال‌ها در آستیگمات، دارکوب، گیلدا و شاه کش به ایفای نقش پرداخت، البته وی حضور گیشه‌ای در سینما را نیز با آثاری همچون کاتیوشا تجربه کرد، اما به گفته خودش حضور در چنین آثاری را برای درآمد و صرف این در آمد در تئاتر انجام داده است.

سومین همکاری حجازی فر با مهدویان با عنوان لاتاری هرچند بازی خوب وی را به همراه داشت، اما هیچگاه نتوانست موفقیت دو فیلم قبلی را تکرار کند، درخشش این بازیگر سینما تا جایی پیش رفت را ابراهیم حاتمی کیا برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی فیلم به وقت شام از وی دعوت به عمل آورد.

حال حجازی فر به یک چهره مطرح سینمایی مبدل شده بود و چندین بار در جشنواره‌های مختلف نامزد دریافت جوایز بازیگری نیز شده بود، در این میان وی با سریال ممنوعه شبکه نمایش خانگی را نیز تجربه کرد، حجازی فر نقش کاملا متفاوتی را در این سریال نه چندان موفق ایفا کرد.

نوبت به چهارمین همکاری مهدویان و حجازی در ماجرای نیمروز دو یا همان رد خون رسید بار دیگر حجازی فر درخشش سابق خود را بازیابی کند، وی در آثار دیگری همچون ژن خوک هم نقش داشت و باز هم نگاهی به سینمای گیشه پیدا کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون رسانه ملی بازیگران جوان هادی حجازی فر شهید باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تکمیل خطوط هفت‌گانه اظهار کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال جاری شاهد جشن تکمیل خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز ایستگاه‌های جدیدی در خطوط شش و هفت افتتاح و بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: امسال نیز ادامه خواهد داشت از جمله خطوطی که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید ایستگاه هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و ... خواهد بود.

هرمزی به عملیات توسعه جنوبی در خط شش مترو اشاره کرد و گفت: این عملیاتی نیز به پایان رسیده و ان‌شاءالله به‌زودی دو ایستگاه در بخش جنوبی (حرم حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام) به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به پست برق خط مترو اشاره کرد و توضیح داد: این پست نیز امسال تکمیل و ان‌شاءالله در بخش غربی خط شش مترو ایستگاه آیت‌الله کاشانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین به ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و با بیان اینکه این ایستگاه نیز امسال تکمیل و به بهره‌برداری‌ خواهد رسید، تصریح کرد: ان‌شاءالله فاز یک پایانه آزادگان تکمیل و  عملیات اجرایی فاز دو اکباتان به پایان خواهد رسید و در ادامه نیز پایانه دولت‌آباد به ورزشگاه تختی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین به افزایش تعداد ایستگاه‌های مترو در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 159 ایستگاه با 310 کیلومتر خط مترو در شهر تهران داریم که بر اساس آمار کسب شده استفاده مسافران از شبکه مترو، بیشتر شده به طوریکه قبل از افتتاح ایستگاه‌ جدید به طور متوسط هر مسافر 9 کیلومتر از شبکه مترو استفاده می‌کرد که با تکمیل خطوط شش و هفت عملا به 16.5 کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد و میزان پایداری مسافران در شبکه مترو بیشتر شده است.

هرمزی با بیان اینکه این موضوع به تکمیل خطوط شش و هفت و همچنین به بهره‌برداری از مترو پرند برمی‌گردد گفت: ضمن اینکه برنامه جدیدی برای خطو هشت، نه ده و یازده پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خط 10 مترو در سال گذشته عملیات حفاری آن انجام شد و موضوع در حال انجام است و ان‌شاءالله هشت ایستگاه در این خط دایر خواهد شد، توضیح داد: خط 8 مترو نیز در پایان سال گذشته قرارداد آن به امضا رسید که بحث مالی آن به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. همچنین خط 9 نیز هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • بازیگران سریال تورم
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود