Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:16:50 GMT

۱۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان با اتحاد ۳۲ مسجد ری

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۳۹۳۰

۱۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان با اتحاد ۳۲ مسجد ری

حجت‌الاسلام علی محمدی، امام جماعت مسجد فاطمةالزهرا و مسئول ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات این ستاد در موج سوم کمک‌رسانی‌ها علیه بیماری کرونا اظهارداشت: این ستاد مردمی در موج سوم شیوع کرونا با همکاری امام جمعه شهرستان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد شده است و تلاش کردیم در این امر تمام مسئولان را همراه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۲ مسجد ری شبکه جهادی علیه کرونا راه انداختند

وی با اشاره به اینکه در شهر و شهرستان ری ۲۱۳ مسجد وجود دارد که ۳۲ مسجد آن به عنوان شبکه جهادی علیه کرونا بسیج و فعال شده‌اند تصریح کرد: این مساجد جدای از فعالیت‌های خود به صورت شبکه‌ای و جمعی نیز فعالیت‌هایی را اجرایی می‌کنند.

۱۰۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان ری

محمدی اضافه کرد: در موج سوم شیوع ویروس کرونا، شبکه جهادی مساجد در شهر و شهرستان ری بنا دارد، هزار بسته ارزاق و معیشتی را به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) توزیع کنند.

مسئول ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان ری گفت: نیمی از هزینه این بسته های معیشتی با کمک خیریه رشد تهیه شده است و نیمی دیگر از هزینه‌های آن توسط مساجد و با کمک مردم و خیرین جمع‌آوری شده است.

بسته‌های ارزاق به ارزش ۳۰۰ هزار تومان

وی با بیان این که ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها ۳۰۰ هزار تومان است گفت: این بسته‌ها در روز میلاد حضرت زینب (س) میان نیازمندان شناسایی شده در بخش مرکزی ری و شهرستان آن توزیع خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه در موج اول و دوم شیوع بیماری کرونا به دلیل جدید بودن و ترس مردم، کمک‌ها و اقدامات خوبی صورت می‌گرفت، افزود: متاسفانه در موج سوم بیماری کرونا، این اقدامات به شدت کاهش پیدا کرده است که نیازمند شبکه سازی هستیم.

امام جماعت مسجد فاطمةالزهرا گفت: این ستاد مرکزی دارای ستادهای محلی به عنوان زیرمجموعه‌های خود است که هرکدام مساجد بسیاری را زیر پوشش دارند و فعالیت‌های خود را از آن طریق به پیش می‌برند. از برکات کار شبکه‌ای و ستادی، جلب اعتماد بیشتر مردم است که می‌تواند کمک‌های آنها را دریافت کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی شهرری بسته ارزاق علی محمدی ویروس کرونا مرکز رسیدگی به امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی خبر خوب شهرستان ری موج سوم بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد