Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:50:47 GMT

«بررسی و نقد آثار دکتر فیرحی» در یک همایش علمی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۴۰۵۲

«بررسی و نقد آثار دکتر فیرحی» در یک همایش علمی

همایش علمی «بررسی و نقد آثار دکتر داود فیرحی» به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت این استاد فقید ۲۹ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این همایش که 29 آذر و به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، دکتر عبدالله نصری، دکتر احمد موثقی، دکتر احمد نقیب‌زاده، دکتر کیومرث اشتریان، دکتر قدیر نصری و دکتر محمود شفیعی درباره آثار و پروژه فکری دکتر داود فیرحی سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش علمی «بررسی و نقد آثار دکتر فیرحی» در قالب دو پنل اساتید و یک پنل پژوهشگران جوان از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد. برگزاری این رویداد علمی با توجه به ملاحظات بهداشتی به صورت مجازی و برخط انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را به صورت زنده از طریق پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به نشانی isba.ir و پایگاه اینترنتی جهاددانشگاهی به نشانی acecr.ir دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داوود فیرحی جهاد دانشگاهی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش