Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهمنامه ساخت پروژه‌های سلامت با حضور استاندار خوزستان میان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیین انعقاد تفاهمنامه طراحی و ساخت پروژه‌های اداری، آموزشی و بیمارستانی میان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سردار سعید محمد فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، فرهاد ابول‌نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهمنامه طراحی و ساخت چهار بیمارستان شامل بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی جایگزین بیمارستان گلستان، بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی جایگزین بیمارستان رازی، بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی جایگزین بیمارستان شفا و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان حاجیه معرفی ماهشهر در نظر گرفته شده است.

همچنین احداث ساختمان ستاد سلامت دانشگاه، تکمیل دانشکده داروسازی پردیس دانشگاه، تکمیل بلوک A بیمارستان حضرت ولیعصر شهرستان بهبهان نیز در این تفاهمنامه دیده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری نمایندگان مجلس اظهار کرد: در استان خوزستان متاسفانه با معضل کمبود تخت های بیمارستانی مواجه هستیم و از طرفی بیمارستان های موجود استان با قدمت زیاد از نظر نگهداشت، اقدامی به صرفه نخواهد بود.

او گفت: با توجه به اینکه تکمیل و‌ تجهیز بیمارستان های خوزستان، خواسته و‌ مطالبه عمومی شهروندان استان است و می توان بار مراجعات و صرف هزینه برای درمان در مرکز استان، تجمع و‌ ترافیک بیش از حد در بیمارستان های مرکز استان را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

لازم به ذکر است که در این جلسه سید کریم حسینی و مهندس مجتبی یوسفی، مهندس حبیب آغاجری، مهندس مظلومی، دکتر کعب عمیر نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پروژه استانداری خوزستان تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرارگاه خاتم الانبیا ص برنا خوزستان سلامت محور قرارگاه سازندگی خاتم دانشگاه علوم پزشکی جایگزین بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس