Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@00:00:27 GMT

تصاویر | ۱۰۳ متهم وحشت‌آفرین‌ در تله پلیس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۴۱۷۲

تصاویر | ۱۰۳ متهم وحشت‌آفرین‌ در تله پلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شهروند، نمایشگاه بود نمایشگاهی از کشفیات پلیس. پنجه بوکس، باتوم، فشنگ جنگی، تلفن‌همراه قاچاق، داروهای غیرمجاز، گل و بشکه‌های مشروب روی میزهای سبزرنگ دورتادور محوطه باز سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ چیده شده بود. 

متهمان دست‌بسته هم به ردیف ایستاده بودند. ۱۰۳متهم که در قالب ۶باند جداگانه فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهی سارق بودند، گروهی توزیع‌کننده مواد و باند دیگری فروشنده داروهای تقلبی. از هر جنس و رنگی وجود داشت.

طرح امنیت محله‌محور کلانتری هفتم پلیس پیشگیری فاتب صبح سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ با حضور سرهنگ دوست‌علی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت و رحیم گل‌زاده، معاون دادستان استان تهران برگزار شد.

۶۸۱ قبضه سلاح سرد، ۱۲۰ فشنگ جنگی، ۱۴۴ دستگاه گوشی قاچاق، ۱۱۳۰ داروی غیرمجاز، ۲۸۰ کیلوگرم پودر بدنسازی تقلبی،۱۵۳ گرم ماده مخدر گل و ۱۱۳۰ لیتر مشروبات الکلی ازجمله کشفیات این طرح به شمار می‌رود.

مجرم‌ترین‌های صبح سه‌شنبه

در میان متهمان به‌هم زنجیر شده که در حیاط پایگاه هفتم پلیس به صف ایستاده بودند، کلکسیون‌دار پنجه بوکس، سارق دریچه‌های فاضلاب و فروشنده داروهای تقلبی مهم‌ترین مجرمان صبح سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه بودند. کلکسیون‌داری که ۵۰۰ پنجه بوکس داشت. سارقی که درپوش‌های فاضلاب را به قیمت ۲۰۰‌هزار تومان می‌فروخت و داروفروش تقلبی که گچ داخل قوطی‌های پودر بدنسازی می‌ریخت. در زیر گفت‌وگو با این ۳ متهم را می‌خوانید.

کلکسیون‌دار پنجه‌های قاچاق


 

چرا پنجه بوکس خریدوفروش می‌کردی؟

منبع درآمدش خوب بود و سود خوبی داشت. پنجه‌بوکس‌ها را از آن طرف آب ۵‌هزار تومان می‌خریدم و ۱۰‌هزار تومان می‌فروختم. دو برابر سود داشت.

چند عدد پنجه بوکس داشتی؟

۵۰۰ پنجه بوکس از من گرفتند.

این تعداد پنجه بوکس را می‌خریدند؟

این پنجه بوکس‌ها سفارشی است کاربردی نیست به‌عنوان تزیینی از آن استفاده می‌شود.

شغلت فروش پنجه بوکس است؟

۲۵‌سال بود که چاقوفروشی می‌کردم، اما سود نداشت. هزینه‌ها هم روزبه‌روز بالاتر می‌رود. باید کاری می‌کردم. دخل‌وخرج نمی‌خواند به همین خاطر تصمیم گرفتم پنجه بوکس وارد کنم. این پنجه بوکس‌ها قاچاق هستند. یک قاچاقچی به من تحویل می‌داد و من به‌عنوان وسایل تزیینی می‌فروختم.

سرقت‌های سریالی دریچه فاضلاب

چرا دریچه‌ها را سرقت می‌کردی؟ 

سریع‌ترین سرقت است. با دو آچار و پیچ‌گوشتی سرقت می‌شود. نیازی نیست از در و دیوار خانه مردم بالا بروی. خطر دستگیری خیلی کم است. ریسک بالایی هم ندارد.

قیمت این دریچه‌ها چقدر است؟

به وزن درپوش‌ها بستگی دارد. از ۲۰۰‌هزار تومان قیمت‌ها شروع می‌شود.

به چه کسانی می‌فروختی؟

ضایعات جمع‌کن‌ها می‌خریدند و پول خوبی می‌دادند.

چطوری سرقت می‌کردی؟

شب‌ها با وانت می‌رفتم سراغ دریچه‌ها. مراقب بودم دوربین مداربسته اطراف دریچه‌ها نباشد. هر شب حداقل ۲ یا ۳ دریچه می‌دزدیدم .

دلیل اینکه سراغ سرقت دریچه‌های فاضلاب رفتی چه بود؟

یک شب بی‌مواد و بی‌پول بودم. سرگردان در خیابان‌ها پرسه می‌زدم. ناگهان پایم به یک دریچه فاضلاب گیر کرد و به زمین افتادم. دریچه خیلی راحت جدا شد و همین شد که نقشه سرقت درپوش‌های فاضلاب به سرم افتاد.

چرا معتاد شدی؟

می‌خواستم از خانواده‌ام انتقام بگیرم. مادرم مخالف ازدواجم با دختر همسایه‌مان بود. برای رسیدن به عشقم هر کاری که فکر کنید انجام دادم. یک مدت هم از خانه قهر کردم و به خانه دوست و آشنا رفتم. در همان شب‌ها با مواد آشنا شدم، اما چون دختر همسایه‌مان را خیلی دوست داشتم آن زمان لب به مواد نزدم. 

قهر کردن‌های من هم بی‌فایده بود و خانواده‌ام با این ازدواج موافقت نکردند و شیرین هم چند ماه بعد ازدواج کرد. باید از خانواده‌ام انتقام می‌گرفتم، آن زمان فکر می‌کردم بالاترین انتقامی که می‌توانم از خانواده‌ام بگیرم، اعتیادم است.

قرص‌هایی برای تخریب بدن

احمد یکی دیگر از متهمان روز سه‌شنبه سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری است. او به جرم تهیه و توزیع داروهای بدنسازی تقلبی دستگیر شده است. او آرد و گچ داخل داروهای بدنسازی می‌ریخته و بسته‌بندی می‌کرده است.

بسته‌ها هم مارک کشورهایی مثل آمریکا و آلمان را داشتند. او می‌گوید: «بسته‌ها را بیرون سفارش می‌دادیم و پودرهایی که خودمان ساخته بودیم را داخل بسته می‌ریختیم.»

احمد به همراه دیگر اعضای باندش داروهای تقلبی را به همان قیمت بازار پودرهای خارجی می‌فروختند. خیلی از خریدارها هم به دلیل محدودیت واردات با این باور که پودرها، خارجی هستند حتی پول بیشتری پرداخت می‌کردند.
 

کد خبر 573153 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران هفتم پلیس پیشگیری خانواده ام هزار تومان پنجه بوکس دریچه ها سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان