Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس گفت: نباید ۴۰ درصد بودجه به فروش نفت اختصاص پیدا کند و تنها ۵ درصد بودجه کل کشور باید به فروش نفت اختصاص پیدا کند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص درآمدهای پیش بینی شده دولت که برخی معتقدند دور از واقعیت است، اظهار کرد: معتقدم کلیات لایحه بودجه با واقعیات سازگار نیست و فروش ۲ میلیون بشکه نفت در روز دور از واقعیت به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی فعلاً فروش نفت بسیار کم است نباید چنین ارقامی را اعلام کنیم تا در آینده دچار کسری بودجه و ایجاد تورم نشویم.

وی افزود: در بررسی بودجه باید بحث نفت در وهله اول مورد توجه قرار بگیرد و فعلاً فروش روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز میسر نیست. نباید ۴۰ درصد بودجه به فروش نفت اختصاص پیدا کند، بلکه تنها ۵ درصد بودجه کل کشور باید به فروش نفت اختصاص پیدا کند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر درآمد داشته باشیم می‌توانیم روی بحث معیشت حساب کنیم به این معنا که درآمدها را ابتدا واقعی کنیم و سپس به بحث معیشت، عمران و سازندگی کشور بپردازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی لایحه بودجه 1400 درصد بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک