Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:47:32 GMT

تدبیر ویژه گل‌محمدی برای پیروزی!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۴۳۸۰

تدبیر ویژه گل‌محمدی برای پیروزی!

سرمربی پرسپولیس با بررسی و آنالیز از شرایط فنی حریف کره‌ای تدبیر ویژه ای را برای دیدار فینال در نظر گرفته است.

به گزارش برنا؛ در شرایطی که نقاط ضعف و قوت اولسان از نگاه تیزبین کادرفنی پرسپولیس پنهان نمانده است، یحیی گل محمدی و همکارانش برای موفقیت در فینال تدارک ویژه‌ای را در دستور کار خود دارند.

با توجه به سیستم و برنامه‌های اولسان در دیدارهای اخیر این تیم، گل‌محمدی برای محکم کردن کمربند خط میانی تیمش تدبیر ویژه‌ای را در ذهن خود مرور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توحه به نیروهای خوب و آماده‌ای که در خط میانی پرسپولیس وجود دارد، گل‌محمدی با استحکام به خط هافبک خود قصد دارد برنامه‌های مربوط به بازیسازی کره‌ای‌ها را برهم بزند، موضوعی که بدون شک مسئولیت مردان خط میانی پرسپولیس را دو چندان خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند با گرفتن میانه میدان از حریف، راه‌های نفوذ مردان تند و تیز کره‌ای را به زمین‌شان ببندند و آنها را در زمین خود، فلج کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی فینال هافبک خط میانی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این هفته با هوادار تهران بازی دارد که با هدایت مسعود شجاعی تیمی بسیار سرسخت نشان داده‌اند و پیروزی مقابل آنها برای حریفان به کاری دشوار تبدیل شده است.

هواداری‌ها در این هفته در شرایطی که در بازی با ملوان در آستانه پیروزی قرار داشتند، با پنالتی دقایق پایانی حریف، پیروزی را با تساوی عوض کردند. با این حال اما هوادار به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.

در ۶ هفته اخیر لیگ برتر تنها سه تیم استقلال، پرسپولیس و هوادار بوده‌اند که شکستی را تجربه نکردند. استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و حق اشتباه و شکست ندارند اما بنفش‌ها با روحیه شکست ناپذیری خود به طور کامل از منطقه سقوط دور شدند.

اینطور که پیداست پیداست پرسپولیس کار سختی در هفته آینده برابر شاگردان مسعود شجاعی در ورزشگاه پاس قوامین خواهد داشت. جالب اینکه آخرین باخت هوادار به هفته بیست و یکم برابر استقلال برمی‌گردد و آنها با احتساب جام حذفی در ۷ بازی شکست نخورده‌اند.

دیگر خبرها

  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال