Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:05:18 GMT

ریزش برف جاده‌های همدان را لغزنده کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۴۳۹۱

ریزش برف جاده‌های همدان را لغزنده کرد

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ریزش برف در مسیرهای برون شهری این استان از ساعاتی پیش آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم اینک شاهد سفید پوش شدن بیشتر جاده ها به ویژه گردنه های این استان بوده و عوامل پلیس راه برای پیشگیری از راه بندان و برخورد زنجیره ای خودروها در حال کنترل تجهیزات زمستانی وسایل نقلیه عبوری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان افزود: تیم های راهداری در حال برف روبی و ایمن سازی مسیر برای تردد خودروها هستند و در صورت شدت گرفتن بارش ها محدودیت تردد برای تریلرها در گردنه های همدان اعمال می‌شود.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: رانندگان برای عبور از جاده‌های کوهستانی و برف گیر همدان باید به طور حتم تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و پیش از حرکت از سالم بودن خودرو، سیستم گرمایشی، لاستیک ها، شیشه شور و برف پاک‌کن ها اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی شدید در بیشتر مسیرها و گردنه های استان همدان بوده به گونه ای که وسعت دید رانندگان به کمتر از ۵۰ متر رسیده است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه بارش برف و مه گرفتگی موجب کندی تردد شده است اظهار داشت: رانندگان در زمان مه گرفتگی باید چراغ ها را روشن کرده و با نور پایین حرکت کنند چرا که این اقدام در کاهش بروز سوانح احتمالی بسیار موثر است.

رییس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی همچنان محدودیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به استان و خروج خودروهای دارای پلاک بومی به قوت خود باقی است و در صورت مشاهده خودروی متخلف اعمال قانون می‌شود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان همدان، سامانه بارشی از روز چهارشنبه همه نقاط استان را پوشش می‌دهد که پیش بینی می‌شود به طور میانگین شاهد ۲۰ تا ۳۰ میلی متر بارش در این مناطق باشیم.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا همدان بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا همدان بارش برف پلیس راهور ناجا همدان بارش برف اخبار کنکور استان همدان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان