Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:27:03 GMT

۳ داور روی سن جشنواره پانزدهم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۴۴۵۹

۳ داور روی سن جشنواره پانزدهم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر گفت: «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی را تشکیل می‌دهند.

او افزود: این دوره از جشنواره از امروز با روی صحنه رفتن اثر نمایشی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی «علی کاملی» در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مجتمع فرهنگی و هنری نسیم آغاز به کار می‌کند و هیئت داوران پس از تماشای ۶ اثر راه یافته به مرحله نهایی، ۲۸ آذر، در کنار برگزیدگان این دوره، آثار برگزیده را برای معرفی به جشنواره تئاتر فجر اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان برگزار شد

او ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بهره گیری از مفاهیم و جلوه‌های فرهنگ، تاریخ و ادبیات غنی ایرانی واسلامی، فرهنگ وآداب و رسوم بومی و محلی استان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امیدبخشی در جامعه با توجه به آمار روانی ناشی از شیوع جهانی کرونا، توجه به مفاهیم و ارزش‌های والای جهانی در جامعه را از جمله موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

او افزود : به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تماشای آثار تنها برای هیئت داوران و عوامل گروه پانزدهمین جشنواره تئاتر استان در ۲ شهرستان اسفراین و بجنورد امکان پذیر خواهد بود.

پانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی از ۲۶ تا ۲۸ آذر در شهرستان‌های اسفراین و بجنورد به مدت سه روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی جشنواره تئاتر خراسان شمالی جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد