Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا غلامحسین پور گفت: فضای نخبگانی و مسئله محوری در بسیج دانشجویی زمینه پژوهش تخصصی جهت نقش آفرینی در حل مسائل مردم را فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا غلامحسین پور در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک هفته پژوهش به دانشجویان پژوهشگر گفت: از ابتدای سال، مجموعه بسیج دانشجویی ورود پر رنگی را در زمینه پژوهش مسئله محور آغاز کرده است و سعی برآن بوده که در پژوهش های کاربردی متناسب با بوم استان کرمان جهت حل مسائل استان گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پژوهش وفناوری بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: در همین خصوص مجموعه بسیج دانشجویی استان کرمان اقدام به تاسیس مرکز تحقیقات میان رشته ای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهت حمایت و سمت دهی به هسته های پژوهشی دانشجویی در استان کرمان کرده است و در جهت حمایت بیشتر از هسته های پژوهشی اقدام به عقد تفاهم نامه های همکاری با مجموعه های مختلف شامل بسیج مهندسین عمران و معماری، بسیج مهندسین صنعت و بسیج علمی و پژوهشی وفناوری استان کرمان نموده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه جلساتی نیز با مجموعه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان جهت عقد تفاهم نامه برگزار شده که ان شاالله به زودی نهایی خواهد شد، عنوان کرد: از ابتدای سال مجموعه بسیج دانشجویی استان کرمان توانسته در جشنواره ها و برنامه های پژوهشی موفق عمل کند.

غلامحسین پور ابراز کرد:  بسیج دانشجویی از ابتدای سال اقدام به برگزاری دو جشنواره شمسا (شبکه مسائل سراسری استان ها) و نجم (نهضت جوانان مسئله محور) جهت هسته های مسئله محور در سطح کشور و همچنین در سطح استانی و جشنواره شهید طهرانی مقدم در سطح کشور ویژه مراکز تحقیقاتی بسیج کرده است.

مدیر پژوهش وفناوری بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: در جشنواره شمسا کشور هسته مسئله شناسی استان کرمان رتبه برتر را کسب نموده و ان شاالله در هفته پژوهش هم اختتامیه جشنواره خلاقیت، پژوهش وفناوری بسیج دانشجویی کرمان که به صورت مشترک با سازمان بسیج علمی و پژوهشی برنامه ریزی شده است را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص برنامه های سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: در راستای آشنایی دانشجویان جدیدالورود با رشته تحصیلی خود طرح جامع راه مهندسی در هفت گام برنامه ریزی شده و در آن سعی می شود دانشجویان را با نحوه زندگی دانشجویی، نحوه درس خواندن و موفقیت در دانشگاه، بازار کار رشته با تمرکز بر صنایع بومی منطقه و بررسی صنایع مادر و چند رشته ای آشنا کرد.

غلامحسین پور افزود: در طرح بازدید راهیان پیشرفت این دانشجویان را از نزدیک با شرکت های دانش بنیان و تولیدی های فعال در حوزه های مختلف مرتبط با رشته خود آشنا خواهیم کرد که این طرح در استان کرمان جهت دانشجویان رشته های فنی مهندسی با نام راه مهندسی، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با نام طرح راه معلمی و دانشجویان رشته دام پزشکی با نام طرح راه وت در حال برگزاری است که متقاضیان شرکت در این طرح ها جهت ثبت نام می توانند به سامانه rahmohandesi.ir مراجعه نمایند.

مدیر پژوهش وفناوری بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: همچنین جهت کمک و حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز طرح جهاد علمی _ آموزشی برنامه ریزی شده که در این طرح دانشجویان علاقه مند جهت کمک به دانش آموزان کم بضاعت چند دانش آموز را آموزش داده و آنها را حمایت علمی می کنند که علاقه مندان جهت همکاری در این طرح می توانند به دفاتر بسیج دانشجویی واقع در شهرخود مراجعه نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان دارای طرح و ایده های پژوهشی جهت حمایت توسط مجموعه بسیج دانشجویی استان کرمان نیز می توانند به معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان کرمان مجموعه بسیج دانشجویی غلامحسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه در مواجهه با آزادی بیان
  • جامعه نخبگانی آمریکا علیه تفکر غیرتوحیدی/ برخوردهای دوگانه آمریکا در مواجهه با آزادی بیان
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد