Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به ۱۵۴ واحد تولیدی و کسب و کار آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: تسهیلات کرونا یکی از روش های مهم دولت برای حمایت از فعالان و واحدهای تولیدی است که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه تسهیلات کرونا به 14 رسته مشخص تعلق می گیرد، گفت: در این راستا وام پرداختی به کارفرمایان به ازای هر فرد شاغل در کارگاه از 12 تا 16 میلیون تومان تعیین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در سامانه کارا 163 واحد تولیدی شهرستان بشرویه درخواست دریافت تسهیلات کرونا ارائه کردند، افزود: این واحدهای تولیدی برای 187 نفر اشتغال زایی دارند و 19 میلیارد و 740 میلیون ریال اعتبار درخواست کرده بودند.

 

شفیعی در ادامه بیان کرد: از این تعداد متقاضی ثبت نام کننده در سامانه کارا 154 نفر تسهیلات کرونا به ارزش 14 میلیارد و 880 میلیون ریال با اشتغال زایی برای 178 نفر توانستند دریافت کنند.

 

فرماندار بشرویه در پایان با بیان اینکه 9 پرونده دیگر نیز برای دریافت تسهیلات کرونا در این شهرستان در مرحله بررسی قرار دارد، گفت: امیدواریم با اعطای تسهیلات کرونا وضعیت واحدهای تولیدی و کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا بهبود یابد.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات کرونایی واحدهای تولیدی فرماندار بشرویه تسهیلات کرونا واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد