Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا اشرفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مشاغل خانگی ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال هستند، افزود: با تلاش دیگر دستگاه های اقتصادی مشاغل خانگی ساماندهی، شناسنامه دار و حمایت می شوند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای شناسایی مزیت های خراسان جنوبی و پتانسیل های شهرستان ها برای ایجاد مشاغل خانگی اقداماتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرفی با بیان اینکه طرح الگوی توسعه مشاغل خانگی از ۹۶ با همکاری جهاد دانشگاهی انجام می شود، گفت: در راستای اجرای این طرح در استان سه شبکه حوله، پوشاک و عسل تاسیس و هشت برند ثبت شد.

وی از اجرای طرح ملی مشاغل خانگی خبر داد و گفت: این طرح ادامه طرح توسعه مشاغل خانگی بوده که به آسیب شناسی برخی امور می پردازد.

اشرفی با بیان اینکه ثبت نام در این طرح از شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان آذرماه جاری ادامه دارد، افزود: متقاضیان باید در سنین ۱۸ تا ۵۵ سال بوده و دارای شغل و بیمه نباشند.

ضربه کرونا به نیروی کار استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تاکنون ۴۵۰ نفر برای شرکت در طرح ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در عصر کرونا بیان کرد: در اسفند ماه سال گذشته و فرودین و اردیبهشت ماه سال جاری شش هزار و ۳۰۰ نفر از نیروهای کار در استان بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، بخشی از کار را از دست دادند.

اشرفی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از اردیبهشت ماه سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ نفر به چرخه اشتغال برگشتند.

کد خبر 5096408

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا اشرفی اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی مشاغل خانگی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج محدودیت های کرونایی شب یلدا تبریز لیگ برتر فوتبال ایران مشاغل خانگی ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمد مومنی در آیین گرامیداشت ۵۰ سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی دانشجویان و دومین نمایشگاه کار که به صورت ۲ سالانه برپا می‌شد، اما این نمایشگاه در سال ۱۴۰۳ یک ساله اجرا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر با ۳۰ غرفه فعال اجرا می‌شود و برای نخستین بار فروش محصولات دانش بنیان که در سنوات قبل به محصول تبدیل شده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مومنی گفت: مراکز صنعتی، خدماتی در این نمایشگاه پس از مصاحبه با افراد، آنانی که برای مجموعه خود نیاز دارند را به کارگیری می‌کنند.
وی افزود: قرار است اولین شهر مشاغل در استان با حمایت شهرداری شهرکرد ویژه دانش آموزان به جهت آشنایی با انواع مشاغل مختلف ایجاد شود.
مومنی گفت: هم اکنون حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی فعال در ۴۰ رشته محل در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در ۶ مرکز فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد